"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

Inklyuziv ta'lim nazariya va amaliyot

Inklyuziv ta'lim nazariya va amaliyot

  • Muallif: F.U.Qodirova
  • Yil: 2022
  • Tavsif: Ushbu darslikda imkoniyati cheklangan bolalarni inklyuziv ta'lim sharoitida oʻqitishning mohiyati, inklyuziv ta'limni tashkil etishning huquqiy-me'yoriy asoslari hamda pedagogik-psixologik aspektlari yoritib berilgan.
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Tilshunoslik va tillar. Adabiyot
  • Nashriyot: "Yangi Chirchiq book"
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 249
  • ISBN: 978-9943-9166-0-9
  • Teglar: imkoniyati cheklangan pedagogik-psixologik aspektlar
  • Kalit so'zlar: oqitish
Yuklab olishlar

Ushbu darslikda imkoniyati cheklangan bolalarni inklyuziv ta'lim sharoitida oʻqitishning mohiyati, inklyuziv ta'limni tashkil etishning huquqiy-me'yoriy asoslari hamda pedagogik-psixologik aspektlari yoritib berilgan. Shuningdek, inklyuziv ta'lim sharoitidaeshitishida, koʻrishida, aqliy va psixik rivojlanishida, nutqida, tayanch-harakat a'zolarida, autistik sohasida muammolari bo'lgan bolalarni oʻqitish va tarbiyalash jarayonida qo 'llash mumkin boʻlgan davr talabiga mos pedagogik texnologiyalar keltirilgan. Darslikdan talabalar, oʻqituvchilar, maxsus pedagog- tyutorlar, tarbiyachilar, alohida ehtiyojga ega boʻlgan bolalarning ota-onalari korreksion va rivojlantirish ishlarida foydalanishlari mumkin.