Raqamli pedagogika sharoitida bo'lajak informatika o'qituvchilarining kognitiv kompetensiyasini rivojlantirish
QR kod:
Yuklab olishlar
Mazkur maqolada raqamli ta’lim sharoitida bo‘lajak informatika o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini ilmiy asosda shakllantirish jarayoni tahlil qilinadi. Raqamli transformatsiya sharoitida ta’limning mazmuni, maqsadi va texnologiyalarining tubdan o‘zgarib borayotganligi sababli, informatika o‘qituvchisidan nafaqat texnik savodxonlik, balki kognitiv, refleksiv va metakognitiv tafakkur darajasining yuqoriligi ham talab etilmoqda. Tadqiqotda kognitiv kompetensiyani shakllantirishning nazariy-metodik asoslari, o‘qituvchining raqamli muhitda o‘quvchi tafakkurini rivojlantirishdagi roli hamda refleksiv yondashuvning samaradorligi asoslab berilgan.