"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

Interaktiv va raqamli marketing

Interaktiv va raqamli marketing

  • Muallif: Z.A.Xakimov
  • Yil: 2020
  • Tavsif: Mazkur o'quv qo'llanma iqtisodiyot ta'lim yo'nalishlarida taxsil olayotgan talabalar, magistrlar, ilmiy tadqiqotchilar va keng ommaga yo'naltirilgan bo'lib, korxonalarning marketing strategiyalari va dasturlari hamda axborot ba'zalarini shakllantirishda ham xizmat qiladi.
  • Kategoriya: O'quv qo'llanma
  • Bo‘lim: Ijtimoiy fanlar
  • Nashriyot: Iqtisodiyot
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 130
  • Teglar: marketingning ijtimoiy-iqtisodiy mohiyati
  • Kalit so'zlar: Raqamli talim

"Interaktiv va raqamli marketing" fanini o'rganish O'zbekistonda iqtisodiyotning yuqori texnologik tarmoqlarini shakllantirish hamda faol rivojlantirish uchun qulay sharoitlar yaratish, global bozorda mahalliy korxonalar raqobatbardoshligini oshirish, ilm-fan, ta'lim hamda ishlab chiqarishning integratsiyalashuvini yanada chuqurlashtirish, ahborot kommunikatsiya texnologiyalari(AKT)dan korxonalar marketing faoliyatida foydalanish asosida ularning bozor faoliyati samaradorligini oshirish muxim vazifalar sifatida qaralmoqda. Bu borada, avvalo sifatli mahsulotlar ishlab chiqarish, bozor tarkibini o'rganish, aholini did-istak va ehtiyojlarini qondirish uchun interaktiv va raqamli marketing tizimidan keng foydalanish va uning elementlarini chuqur o'rganish asosiy vazifalardan biridir. Buning uchun interaktiv va raqamli texologiyalardan korxonalar marketing faoliyatidagi o'rnini chuqur anglash lozim. Ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning hozirgi bosqichida korxonalarning bozor faoliyatini rivojlantirish, xususan, sifatli marketing tadqiqotlarini o'tkazishdagi interaktiv va raqamli texnologiyalardan samarali foydalanish asosiy maqsadlardan biri sifatida qaralmoqda. Zero Prezidentimiz ta'kidlaganlaridek: "Bugungi kunda ko'plab rivojlangan va jahon iqtisodiyotida yetakchi o'rin tutadigan mamlakatlar tajribasi shuni so'zsiz isbotlab bermoqdaki, raqobatdoshlikka erishish va dunyo bozorlariga chiqish, birinchi navbatda, iqtisodiyotni izchil isloh etish, tarkibiy jihatdan o'zgartirish va diversifikatsiya qilishni chuqurlashtirish, yuqori texnologiyalarga asoslangan yangi korxona va ishlab chiqarish tarmoqlarining jadal rivojlanishini ta'minlash, faoliyat ko'rsatayotgan quvvatlarni modernizatsiya qilish va texnik yangilash jarayonlarini tezlashtirish hisobidan amalga oshirilishi mumkin...".