"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan olib boriladigan korreksion mashg'ulotlarning o‘zaro integratsiya modellari
Ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan olib boriladigan korreksion mashg'ulotlarning o‘zaro integratsiya modellari

Ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan olib boriladigan korreksion mashg'ulotlarning o‘zaro integratsiya modellari

Yuklab olishlar

Mazkur maqolada ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan olib boriladigan korreksion mashg‘ulotlarning integratsiyalash jarayoni ilmiy-nazariy va amaliy jihatdan tahlil qilingan. Predmet tasavvurini shakllantirish, ko‘ruv idrokini rivojlantirish, logopediya, teri tuyish va mayda qo‘l motorikasi, ijtimoiy-maishiy hayotga tayyorlash hamda mo‘ljal olish mashg‘ulotlarining uyg‘unlashuvi o‘quvchilarning psixofiziologik rivojlanishini qo‘llab-quvvatlash, nutqiy va kognitiv imkoniyatlarini kengaytirish, ijtimoiy moslashuvini ta’minlashga xizmat qiladi. Maqolada, shuningdek, integratsion yondashuvning pedagogik asoslari, maxsus ta’lim muassasalarida qo‘llanishi va uning samaradorligi “Nurli maskan” tajribasi misolida yoritilgan. Integratsiyalashgan mashg‘ulotlar orqali bolalarning shaxsiy salohiyati, mustaqilligi va jamiyatda to‘laqonli ishtiroki ta’minlanad