"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

Brend menejmenti

Brend menejmenti

  • Muallif: D.H.Holmamatov
  • Yil: 2022
  • Tavsif: Mazkur darslik 60412500 – Marketing (tarmoqlar va sohalar bo'yicha) ta‘lim yo‗nalishi talabalari uchun mo‗ljallangan. Lekin undan boshqa ta‘lim yo'nalishlari talabalari, magistrantlar, tadqiqotchilar hamda brend yaratishga qiziquvchilar ham foydalanishlari mumkin.
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: STEP-SEL
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 294
  • ISBN: 978-9943-8936-8-9
  • Kalit so'zlar: menejment

    Ushbu darslikda keltirilgan mavzular mantiqan ketma-ketlikda tuzilgan bo‗lib, unda brending tarixi, brend turlari, brend qimmatdorligi va uni iste‘molchilartomonidan his etilishi, brendni targ‗ib qilish (promotion), tovar belgisini himoya qilishning huquqiy asoslari, brend arxitekturasi, brendga sodiqlik va uni boshqarish, birlashtirilgan brending, brend kapitali,  brend auditi, brendni boshqarish va brending strategiyalari, tashkiliy madaniyat va brending, brendni o'zgartirish, hududiy brending hamda shaxsiy brending kabi mavzular batafsil yoritib berilgan.