Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

Menejment marketing

Menejment marketing

  • Muallif: G.Yu.Xo'djamurotova
  • Yil: 2019
  • Tavsif: Darslik namunaviy o'quv dasturi asosida tayyorlangan bo'lib, oliy o'quv yurtlarii talabalari aspirantlari va o'qituvchilari, ilmiy xodimlar, rahbar va mutaxassislar uchun mo'ljallangan.
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: Iqtisodiyot
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 359
  • ISBN: 978-9943-6059-0-9
  • Teglar: marketing
  • Kalit so'zlar: menejment

    Mazkur darslikda menejment fanining predmeti, obyekti va metodi, menejment nazariyasining shakllanishi va rivojlanishi, boshqaruv maqsadi va funksiyalari, boshqarishning tashkiliy tuzilmalari, boshqarish usullari, boshqaruv qarorlari va uning mohiyati, menejmentda  motivlashtirish, boshqarishda axborot va kommunikatsiya, marketingning nazariy asoslari, marketing tizimida axborot ta‘minoti, marketing muhiti, bozorni va iste‘molchilarni o'rganish,  marketing tizimida tovar, narx siyosati, kommunikatsion siyosatga oid masalalar batafsil yoritilgan.