"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Matematika o`qitish metodikasi fanidan amaliy mashg`ulotlarni o`qitish texnologiyasi bo`yicha
Matematika o`qitish metodikasi fanidan amaliy mashg`ulotlarni o`qitish texnologiyasi bo`yicha

Matematika o`qitish metodikasi fanidan amaliy mashg`ulotlarni o`qitish texnologiyasi bo`yicha

  • Muallif: Z.A.Narimbetova
  • Yil: 2020
  • Tavsif: Ushbu uslubiy ko'rsatmada geometriya kursining Steoremetriya bo'limidan aylanish jismlari haqidagi ma'lumotlar yon va to'la sirtlari, hajmini hisoblash formulalarini masalalar yechishda qo'llash usullari ko'rsatilgan. Mavzuning texnologik modeli, texnologik xaritasi ishlab chiqilgan va ilovalar bilan boyitilgan
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Matematika. Tabiiy fanlar
  • Nashriyot: Сold-print nashr
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 44
  • ISBN: 978-9945-14-25-3-2
  • Teglar: noan'anaviy akademik usullar
  • Kalit so'zlar: Pedagogika
Yuklab olishlar

Hozirgi kunda ta'lim jarayonida an'anaviy usullar bilan bir qatorda noan'anaviy ta'lim jarayoni bo'lgan interfaol usullar, innovasion texnologiyalar, pedagogik va axborot texnologiyalarini o'quv jarayoniga tadbiq etishga katta e'tibor berilmoqda. Shuning bilan birgalikda o'qituvchining funksiyasi ham o'zgarib bormoqda. Ta'limga texnologik yondoshishni ta'lim tizimiga singdirish, yangi pedagogik texnologiyalarni o'rganish, interfaol usullarni yaratish va amalga tadbiq etish ta'lim samaradorligini oshirishdagi dolzarb muammolardan biridir. An'anaviy ta'limda o'qituvchi darsga faqat bir yoqlama yondoshish, mavzuni ma'ruza qilib berish bilangina cheklanadi xolos. O'quvchida tayyor bilimlarni egallashdan boshqa ko'nikmalar kuzatilmaydi. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar o'qituvchi o'z ustida ishlab, o'ylashga, izlanishga, mustaqil fikrlashga undashni o'z oldiga maqsad qilib olishi zarur