Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Matematika o'qitish metodikasi fanidan amaliy mashg'ulotlarni o'qitish texnologiyasi bo'yicha uslubiy ko'rsatma
Matematika o'qitish metodikasi fanidan amaliy mashg'ulotlarni o'qitish texnologiyasi bo'yicha uslubiy ko'rsatma

Matematika o'qitish metodikasi fanidan amaliy mashg'ulotlarni o'qitish texnologiyasi bo'yicha uslubiy ko'rsatma

Yuklab olishlar

Ushbu uslubiy ko'rsatmada geometriya kursining Steoremetriya bo'limidan aylanish jismlari haqidagi ma'lumotlar, yon va to'la sirtlari, hajmini hisoblash formulalarini masalalar yechishda qo'llash usullari ko'rsatilgan. Mavzuning texnologik modeli, texnologik xaritasi ishlab chiqilgan va ilovalar bilan boyitilgan. Hozirgi kunda ta'lim jarayonida an'anaviy usullar bilan bir qatorda noan'anaviy ta'lim jarayoni boʻlgan interfaol usullar, innovasion texnologiyalar, pedagogik va axborot texnologiyalarini oʻquv jarayoniga tadbiq etishga katta e'tibor berilmoqda. Shuning bilan
birgalikda oʻqituvchining funksiyasi ham oʻzgarib bormoqda. Ta'limga texnologik yondoshishni ta'lim tizimiga singdirish, yangi pedagogik texnologiyalarni oʻrganish, interfaol usullarni yaratish va amalga tadbiq etish ta'lim samaradorligini oshirishdagi dolzarb muammolardan biridir.