"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

Menejment. Marketing

Menejment. Marketing

  • Muallif: G.Yu. Xo'djamuratova
  • Yil: 2019
  • Tavsif: Darslik namunaviy o'quv dasturi asosida tayyorlangan bo'lib, oliy o'quv yurtlarii talabalari aspirantlari va o'qituvchilari, ilmiy xodimlar, rahbar va mutaxassislar uchun mo'ljallangan.
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: «IQTISODIYOT»
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 359
  • ISBN: 978-9943-6059-0-9
  • Teglar: boshqarish usullari marketing muhiti
  • Kalit so'zlar: iste‘molchilar menejment
Yuklab olishlar

Mazkur darslikda menejment fanining predmeti, obyekti va metodi, menejment nazariyasining shakllanishi va rivojlanishi, boshqaruv maqsadi va funksiyalari, boshqarishning tashkiliy tuzilmalari, boshqarish usullari, boshqaruv qarorlari va uning mohiyati, menejmentda motivlashtirish, boshqarishda axborot va kommunikatsiya, marketingning nazariy asoslari, marketing tizimida axborot ta‘minoti, marketing muhiti, bozorni va iste‘molchilarni o'rganish, marketing tizimida tovar, narx siyosati, kommunikatsion siyosatga oid masalalar batafsil yoritilgan. Darslik namunaviy o'quv dasturi asosida tayyorlangan bo'lib, oliy o'quv yurtlarii talabalari aspirantlari va o'qituvchilari, ilmiy xodimlar, rahbar va mutaxassislar uchun mo'ljallangan.