
Muammoli o'qitish orqali kimyo fanlaridan talabalarning tajribaviy ko'nikmalarini shakillantirish
QR kod:
Yuklab olishlar
Monografiyada pedagogika universitetida "Kimyo" fanlarini o'rganishda muammoli o'qitish usulini amalga oshirish muammosi ko'rib chiqilgan. Tadqiqotning dolzarbligi kasbiy va tadqiqot kompetentsiyalarini to'liq o'zlashtirish zarurati bilan bog'liq. Muallif universitet talabalarining muammoli o'qitish faoliyatini tashkil etish modelini ishlab chiqganar. Nazariy taqdim etilgan kimyo fanlarini o'qitishning muammoli o'qitish usulini asoslash, ishlab chiqilgan modelning samaradorligini o'rganish natijalari keltirilgan. Ta'rifga alohida e'tibor beriladi-talabalarning muammoli o'qitish faoliyatiga tayyorligi. Tadqiqotning yangiligi kimyo fanlarini o'rganishga professional tarzda amalga oshirishga asoslangan yangi yondashuvdan iborat. Muallif eksperimental o'qitish usullarini oqilona rejalashtirish zarurati haqida to'xtalib o'tgan. Ta'kidlanishicha, ushbu yondashuvdan foydalangan holda eksperimentni amalga oshirish natijasida talabalarning muammoli o'qitish usullariga asoslangan faoliyatidan qoniqish darajasi yuqori bo'lgan. Keys usuli talabalarning bilim darajasini oshirishga, kasb-hunarni o'zlashtirishga va tadqiqot vakolatlari. Shu bilan birga, muallif loyiha faoliyatini an'anaviy ta'lim shakliga qo'shimcha sifatida taklif qilishadi.