"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

Marketing bozorshunosligi

Marketing bozorshunosligi

  • Muallif: A.Soliyev
  • Yil: 2010
  • Tavsif: Bozor insoniyatning buyuk tarixiy kashfiyoti bo‘lib, u o‘z taraqqiyotida iqtisodiy ahamiyati bilan birga, odamlaming ma’naviy yuksalishiga ham ta’sir ko‘rsatib kelgan. Inson bozordagi savdo-sotiq orqali tovarlami xarid qilish bilan mamlakat va jahon iqtisodiyotidagi o‘zgarishlar va yangiliklardan bahramand bo‘ladi, o‘z mahorati va bilimini yanada oshirishga ilhomlanadi. Bu esa o‘z navbatida ilmiy-texnika progressini rag‘batlantiradi va takroran ishlab chiqarishni jadallashtirib uning ixtisoslashishiga zamin yaratadi.
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: Iqtisod moliya
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 424
  • ISBN: 978-9943-13-186-6
  • Teglar: bozor
  • Kalit so'zlar: marketing

       Mazkur darslikda, bozorshunoslikning yetuk jahon olimlari va biznesmenlari erishgan fan yutuqlari hamda amaliy tajribalari natijasida shakllangan nazariya va uslublari yoritildi. Eng muhimi, marketing tadqiqotlarini o‘tkazish, uning tovar, baho, tovar harakati, sotish va kommunikatsiya strategiyalari mohiyati oddiy va ravon tilda yozilgan. Marketing - biznes falsafasi, tadbirkorlar uchun yo‘lchi yulduz, ulaming bozorga kirishdagi maqsadlariga yetkazuvchi asosiy tamoyil, uslub va vosita ekanligi, jahon bozorlarini egallash bo‘yicha ilmiy-amaliy yo‘l-yo‘riqlar izohlangan. Kitob tadbirkorlik-biznes ilmini o‘rganuvchi kollej, institut va universtitet talabalari, magistrlar,  aspirantlar va amaliy faoliyatdagi fermerlar, firma va korxona rahbarlari va barcha qiziquvchilarga mo'ljallangan.