Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

Pedagogika nazariyasi va tarixi

Pedagogika nazariyasi va tarixi

  • Muallif: Sh. Mardonov
  • Yil: 2021
  • Tavsif: Mazkur oʻquv qoʻllanmasi oliy ta'lim muassasalari professor-oʻqituvchilari, pedagoglarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimi xodimlari, talabalar hamda hozirgi ta'lim-tarbiya muammolari bilan qiziquvchilar uchun moʻljallangan.
  • Kategoriya: O'quv qo'llanma
  • Bo‘lim: Ta’lim va pedagogika
  • Nashriyot: <ISHONCHLI HAMKOR»
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 272
  • ISBN: 978-9943-7090-2-7
  • Teglar: talim-tarbiya
  • Kalit so'zlar: kreativ
Yuklab olishlar

Respublikamizda sifat va samaradorligini oliy ta'limni rivojlantirish mazmuni va oʻqitish texnologiyalari, oshirish borasida olib borilayotgan islohotlar ta'lim tizimini insonparvarlashtirish, demokratlashtirish, boʻlajak oʻqituvchilarni oʻzbek xalqining badiiy merosi yuksak estetik qadriyatlari negizida ma'naviy-estetik tarkib toptirishga yo'naltirilgan tarbiyalash orqali kasbiy kompetentligini pedagogik yondashuvlardan foydalanish imkoniyatlari oshirilgan. O'zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish boʻyicha Harakatlar strategiyasida "Uzluksiz ta'lim tizimini yanada takomillashtirish, sifatli ta'lim xizmatlari imkoniyatlarini oshirish, mehnat bozorining zamonaviy ehtiyojlariga muvofiq yuqori malakali kadrlar tayyorlash siyosatini davom ettirishi" ustuvor vazifa sifatida belgilangan. Pedagogik fanlarni o'rganish jarayonida boʻlajak oʻqituvchilarni tarbiyalash, ularning oʻzbek xalqi kasbiy badiiy merosining yuksak qadriyatlari negizida ma'naviy-estetik pedagogik kompetensiyasini rivojlantirishning pedagogik texnologiyalarini takomillashtirish hamda innovatsion faoliyatning reproduktiv, produktiv, qisman izlanuvchi va kreativ darajalarini puxta egallashlari uchun pedagogik shart-sharoitlar va didaktik imkoniyatlarni ta'minlash dolzarblik kasb etadi. Qoʻlingizdagi oʻquv qoʻllanmasi ushbu muammoning yechimiga qaratilgan. Mazkur oʻquv qoʻllanmasi oliy ta'lim muassasalari professor-oʻqituvchilari, pedagoglarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimi xodimlari, talabalar hamda hozirgi ta'lim-tarbiya muammolari bilan qiziquvchilar uchun moʻljallangan.