Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterning nazariyasi va amaliyoti
Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterning nazariyasi va amaliyoti

Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterning nazariyasi va amaliyoti

Yuklab olishlar (4)

 Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterining nazariyasi va amaliyoti
Ushbu monografiyada pedagogik ta'lim innovatsion klasterining hilan "Eshitdim-koʻrdim-bajardim" tamoyili 

asosida oliy ta'lim muassasasi bilan
umumta'lim maktablarida tabiiy fanlarni oʻqitishda ta'lim sifatini oshirish,
oʻqituvchilarni uzluksiz kasbiy rivojlantirish, metodik yordam koʻrsatish hamda
zamonaviy ta'lim yondashuvlarini tadbiq etish, talabalar va magistrlarni
pedagogika sohasiga, ilmiy tadqiqotchilikka yoʻnaltirish, uzluksiz ta'lim tizimida
dars sifatini oshirish, dars mashg'ulotlari va oʻquv jarayonini innovatsion
pedagogik texnologiyalar asosida samarali tashkil etish koʻnikmalarini va
tadqiqotchilikni rivojlantirish masalalari yoritilgan.
Monografiyada pedagogik ta'lim innovatsion klasterining “Chirchiq modeli"
hamda uning asosi bo'lmish "Eshitdim-koʻrdim-bajardim" tamoyili haqida nazariy
bilimlar, amaliyotda qo'llash metodikasi keltirilgan.
Monografiya barcha pedagogika oliy ta'lim muassasalarining aniq va tabiiy
fanlarni oʻqitish metodikasi yoʻnalishi talabalari, mutaxassis magistrlari, hamda
pedagogika sohasida ilmiy tadqiqot olib boruvchi izlanuvehilar uchun
moʻljallangan.