"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterining nazariyasi va amaliyot
Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterining nazariyasi va amaliyot

Tabiiy fanlarni o'qitishda pedagogik ta'lim innovatsion klasterining nazariyasi va amaliyot

  • Muallif: A.K. Raximov, S.X.Gayupova, N.A. Mirzayeva
  • Yil: 2023
  • Tavsif: Uzluksiz ta'lim tizimida dars sifatini oshirish, dars mashg'ulotlari va o'quv jarayonini innovatsion pedagogik texnologiyalar asosida samarali tashkil etish ko'nikmalarini va tadqiqotchilikni rivojlantirish masalalari yoritilgan.
  • Kategoriya: Monografiya
  • Bo‘lim: Ta’lim va pedagogika
  • Nashriyot: Yangi chirchiq print»
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 108
  • ISBN: 978-9943-9396-4-6
  • Kalit so'zlar: Uzluksiz talim tizimida sifatli talimni tashkil etish muammolari
Yuklab olishlar (1)

Ushbu monografiyada pedagogik "Eshitdim-ko'rdim-bajardim" tamoyili asosida oliy ta'lim muassasasi bilan umumta'lim maktablarida tabiiy fanlarni o'qitishda ta'lim sifatini oshirish, o'qituvchilarni uzluksiz kasbiy rivojlantirish, metodik yordam ko'rsatish hamda zamonaviy ta'lim yondashuvlarini tadbiq etish, talabalar va magistrlarni pedagogika sohasiga, ilmiy tadqiqotchilikka yo'naltirish, uzluksiz ta'lim tizimida dars sifatini oshirish, dars mashg'ulotlari va o'quv jarayonini innovatsion pedagogik texnologiyalar asosida samarali tashkil etish ko'nikmalarini va tadqiqotchilikni rivojlantirish masalalari yoritilgan.
Monografiyada pedagogik ta'lim innovatsion klasterining "Chirchiq modeli" hamda uning asosi bo'lmish "Eshitdim-ko'rdim-bajardim" tamoyili haqida nazariy bilimlar, amaliyotda qo'llash metodikasi keltirilgan.
Monografiya barcha pedagogika oliy ta'lim muassasalarining aniq va tabiiy fanlarni o'qitish metodikasi yo'nalishi talabalari, mutaxassis magistrlari, hamda pedagogika sohasida ilmiy tadqiqot olib boruvchi izlanuvchilar uchun mo'ljallangan.