
Ta'lim klasteri asosida inklyuziv ta'lim samaradorligini oshirish
QR kod:
Yuklab olishlar (2)
Ushbu monografiyada umum ta'lim maktablaridagi inklyuziv boshlangich sinflarida tahsil oluvchi imkoniyati cheklangan o'quvchilarning boshqa sog'lom bolalar qatorida teng huquqlilik asosida bilim olishidagi samarali omillarni aniqlash va ulardan foydalanishni ta'minlash, ta'lim klasteri asosida inklyuziv ta'limni joriy etishdagi aniq maqsad va mohiyatni imkoniyati cheklangan bolalari bor oilalarga to'g'ri etqazishda mahalla faollarining ishtirokini ta'minlash, ta'lim muassasalaridagi ma'sul mutahassislarning o'quvchilar va ularning ota-onalari bilan hamkorligini to'g'ri tashkil qilish bosqichlari tahlil qilinib amaliyotga joriy etilgan.
O'zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta'limi vazirligi huzuridagi O'quvchilarni kasb-hunarga yo'naltirish va psixologik pedagogik respublika tashxis markazi Ilmiy Metodik kengashining 26.12.2023-yildagi 5-sonli yig'ilish qarori bilan ma'qullangan va nashrga tavsiya etilgan.