Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

Marketing bozorshunoslik

Marketing bozorshunoslik

  • Muallif: A. Soliyev.
  • Yil: 2010
  • Tavsif: Mazkur darslikda, bozorshunoslikning yetuk jahon olimlari va biznesmenlari erishgan fan yutuqlari hamda amaliy tajribalari natijasida shakllanga nazariya va uslublari yoritildi
  • Kategoriya: Darslik
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: Iqtisod-Moliya
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 426
  • ISBN: 978-9943-13-186-6
  • Kalit so'zlar: tadbirkor.
Yuklab olishlar

Darslikda marketing tadqiqotlarini oʻtkazish, uning tovar, baho, tovar harakati, sotish va kommunikatsiya strategiyalari mohiyati oddiy va ravon tilda yozilgan. Marketing-biznes falsafasi,tadbirkorlar uchun yoʻlchi yulduz, ularning bozorga kirishdagi maqsadlarigayetkazuvchi asosiy tamoyil, uslub va vosita ekanligi, jahon bozorlarini egallash boʻyicha ilmiy-amaliy yo'l-yoʻriqlar izohlangan. Kitob tadbirkorlik-biznes ilmini oʻrganuvchi kollej, institut va universtitet talabalari, magistrlar,
aspirantlar va amaliy faoliyatdagi fermerlar, firma va korxona rahbarlari vabarcha qiziquvchilarga moʻljallangan.