Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

Menejment va marketing asoslari

Menejment va marketing asoslari

  • Muallif: G. Hudaynazarova
  • Yil: 2007
  • Tavsif: Jamiyatdagi, iqtisodiyotdagi o’zgarishlarni muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun insonlarning ijtimoiy qarashlarini o’zgartirish, ular yangi bilimlarni o’zlashtirishi uchun imkoniyat yaratish lozim. Bu bilimlarning muhim qismi - menejment mahorati va ilmini egallash hisoblanadi.
  • Kategoriya: Ma'ruzalar matni
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: NUKUS
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 63
  • Teglar: ijtimoiy qarash Ijtimoiy-siyosiy
  • Kalit so'zlar: iqtisod jamiyat
Yuklab olishlar

Respublika ijtimoiy-siyosiy hayotidagi tub o’zgarishlar, boshqarishning mamuriy buyruqbozlik tizimidan bozor munosabatlariga o’tishi kishilar hayoti o’zgarishiga sabab bo’ldi, shaxs erkinligi, tadbirkorlik, ijodchilik masalalarini ilgari surdi. Respublika demokratiyaning umuminsoniy tamoyillariga asoslanib, ularga muvofiq eng muhim qadriyat — inson, uning hayoti, erkinligi, izzati, qadr-qimmati va boshqa huquqlariga og’ishmay amal qilib kelmoqda. Jamiyatdagi, iqtisodiyotdagi o’zgarishlarni muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun insonlarning ijtimoiy qarashlarini o’zgartirish, ular yangi bilimlarni o’zlashtirishi uchun imkoniyat yaratish lozim. Bu bilimlarning muhim qismi - menejment mahorati va ilmini egallash hisoblanadi.