Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Mobil ilova asosida mustaqil ta'lim faoliyatinirivojlantirish didaktik imkoniyatlari
Mobil ilova asosida mustaqil ta'lim faoliyatinirivojlantirish didaktik imkoniyatlari

Mobil ilova asosida mustaqil ta'lim faoliyatinirivojlantirish didaktik imkoniyatlari

Yuklab olishlar

Mazkur maqolada mobil ilovalar asosida o‘quvchilarning mustaqil
ta’lim faoliyatini rivojlantirishning didaktik imkoniyatlari tahlil qilinadi. Raqamli
texnologiyalar ta’lim jarayoniga chuqur kirib kelayotgan bugungi kunda mobil ta’lim (m-
learning) o‘qitishning samaradorligini oshirish, o‘quvchilarda mustaqil fikrlash, o‘z-o‘zini
nazorat qilish va mas’uliyatni shakllantirish vositasi sifatida e’tirof etilmoqda. Tadqiqotda
mobil ilovalarning didaktik funksiyalari, ularning o‘quv jarayonidagi interaktiv, refleksiv
va motivatsion ahamiyati ochib beriladi. Ayniqsa, matematika va informatika fanlarini
o‘qitishda mobil platformalarning o‘quvchini faol subyektga aylantirishdagi roli yoritiladi.
Mobil ilovalar yordamida o‘quvchilarning mustaqil bilim olish, mashqlarni bajarish, testlar
yechish, tahlil qilish va o‘z natijalarini baholash jarayonlari o‘rganilgan. Shuningdek, mobil
ta’lim muhiti orqali individual o‘quv yo‘nalishlarini yaratish, adaptiv baholash va ijodiy
topshiriqlarni bajarish imkoniyatlari amaliy misollar bilan asoslangan. Maqola yakunida
mobil ilovalarni samarali integratsiya qilish uchun metodik tavsiyalar berilgan.