Nostandart tafakkur tarzini rivojlantirishda mustaqil ishlarning padagogik imkoniyatlari
QR kod:
Yuklab olishlar
Mazkur maqola yurtimiz ta’lim muassasalarida olib borilayotgan, o‘quvchilar o‘rtasida kreativ va nostandart fikrlash va dars mashg‘ulotlarida, bu jarayonda ta’lim mazmunini uzviyligini ta’minlashni mavjud holati, mavjud muommo va kamchiliklar, ularni yechimiga doir masalalar ilmiy-metodik tahlil qilingan. Shu bilan birga ta’lim samaradorligiga xizmat qiluvchi zamonaviy yondashuvlar, nostandart va kreativ fikrlashning dars mashg‘ulotlarida qo‘llashga oid tavsiyalar xorijiy va maxaliy tajribadan kelib chiqib ilgari surilgan. O‘zbekiston Respublikasida Milliy ta’lim dasturining mazmun-mohiyatini yoritish ham maqsad qilingan. O‘rganilgan holatlar tahlilidan kelib chiqib, o‘quvchi-yoshlarning tafakkur va fikirlash darajasiga munosabat bildirish, ko‘nikmalarni oshirishga doir takliflar ilgari surilgan.