"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • O`quvchilarningdarsga bo`lgan munosabatini klaster asosida o`rganish. O'RGANISH
O`quvchilarningdarsga bo`lgan munosabatini klaster asosida o`rganish. O'RGANISH

O`quvchilarningdarsga bo`lgan munosabatini klaster asosida o`rganish. O'RGANISH

  • Muallif: R. Musurmonov
  • Yil: 2022
  • Tavsif: Qo'llanma maktablarning barcha o'qituvchilari, sinf rahbarlari, amaliyotchi psixologlar va ota-onalar uchun bevosita amaliy faoliyatda foydalanish uchun tavsiya etiladi. Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti o'quv uslubiy kengashining 17.02.2022 yil 7-sonli bayonnomasi bilan nashr etishga tavsiya qilingan.
  • Kategoriya: O'quv qo'llanma
  • Bo‘lim: Ta’lim va pedagogika
  • Nashriyot: Malik print
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 144
  • ISBN: 978-9943-8464-2-5-6
  • Kalit so'zlar: ta'lim klaster
Yuklab olishlar

Chirchiq davlat pedagogika instituti "Pedagogika va menejment" kafedrasi dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi Rahmatilla Musurmonov hamda "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" kafedrasi o'qituvchisi Maludaxon Musurmonovalarning ushbu o'quv metodik qo'llanmasi pedagogik ta'lim innovatsion klasteri yo'nalishida pedagogika va psixologiya ta'lim talabalari, professor-o'qituvchilari, umumiy o'rta ta'lim maktab rahbarlari, o'qituvchilar va amaliyotchi psixologlar, magistrlar, malaka oshirish kurslari tinglovchilari hamda ta'lim-tarbiya sohasi bilan shug'ullanuvchi ilmiy izlanuvchilar, ota-onalarga mo'ljallangan bo'lib, o'quvchilarning dars jarayoniga bo'lgan ijobiy munosabatlarini rag'batlantirish, salbiy xislatlar sabab va oqibatlarini profilaktika qilish, tashxislash, korreksiyalash hamda bolalar bilan hamkorlikda tizimli ishlashning pedagogik-psixologik shart- sharoitlari va mexanizmlari yoritib berilgan. Ushbu o'quv metodik qo'llanma pedagogik ta'lim innovatsion klasteri yo'nalishida "maktab-laboratoriya" ta'lim muassasasi bilan olib borilgan tadqiqotlar asosida tayyorlandi.