O'qituvchilarning darsga bo'lgan munosabatini klaster asosida o'rganish
QR kod:
Yuklab olishlar
Chirchiq davlat pedagogika instituti “Pedagogika va menejment” kafedrasi dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi Rahmatilla Musurmonov hamda "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" kafedrasi oʻqituvchisi Maludaxon Musurmonovalarning ushbu o'quv metodik qo'llanmasi pedagogik ta'lim innovatsion klasteri yo'nalishida pedagogika va psixologiya ta'lim talabalari, professor-oʻqituvchilari, umumiy oʻrta o'rta tata'lim maktab rahbarlari, oʻqituvchilar va amaliyotchi psixologlar, magistrlar, malaka oshirish kurslari tinglovchilari hamda ta'lim-tarbiya sohasi bilan shug'ullanuvchi ilmiy izlanuychilar ota-onalaroa mo liallanoan boʻlib 'uvchilarning dare izlanuvchilar, ota-onalarga mo ljallangan bo'lib, oʻquvchilarning dars igravoniga olaa chiy eahatlarini ra hatlantirich calhi velatla Jalayonigaagisi, jarayoniga boʻlgan ijobiy munosabatlarini rag batlantirish, salbiy xislatlar isiaa sabab va oqibatlarini profilaktika qilish, tashxislash, korreksiyalash hamda bolalar bilan hamkorlikda tizimli ishlashning pedagogik-psixologik shartsharoitlari va mexanizmlari yoritib berilgan. Ushbu oʻquv metodik qo'llanma pedagogik ta'lim innovatsion klasteri yo'nalishida "maktab-laboratoriya" ta'lim muassasasi bilan olib borilgan tadqiqotlar asosida tayyorlandi. Shuningdek, Oliy pedagogik ta'lim pedagogika va psixologiya yo'nalishi bakalavriat talabalariga "Pedagogik konfliktologiya" fanini o'qitish va "Maktab-laboratoriya" ta'lim muassasasida olib borilgan ilmiy-metodik tajriba materiallari mujassamlashtirildi. Qo'l- olib borilgan ilmiv-metodik tairiba materiallari muiassamlashtirildi 001-lanma maktablarning barcha o'qituvchilari, sinf rahbarlari, amaliyotchi psixologlar va ota-onalar uchun bevosita amaliy faoliyatda foydalanish uchun tavsiya etiladi.