Pedagogik yondoshuvlar asosida boshlang'ich ta'limda diasnostik korreksiyalash usullari
QR kod:
Yuklab olishlar
O‘quvchilarning kognitiv va shaxsiy rivojlanishi ularning o‘quv materiallarini samarali yetkazib berish bilan chambarchas bog‘liq. Binobarin, ularni o‘rganish va tushunishdagi samaradorlik darajasi ma’lum mezonlar asosida o‘lchanadigan bilim, ko‘nikma, tajriba, malaka kabi aniq ko‘rsatkichlar bilan belgilanadi. 19-asr o‘rtalarida sub’ektiv baholash jarayoni keng tarqalgan boʻlib, bu maqsadga erishishga qaratilgan faoliyat tizimsiz tarzda amalga oshirildi. Biroq o‘sha davrdan boshlab pedagogik diagnostika ilmiy fan sifatida rivojlana boshladi. Natijada o‘quvchilar bilimini baholashda qo‘llaniladigan og‘zaki va yozma imtihonlarga asoslangan pedagogik baholash usullari yo‘lga qo‘yildi