"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Registrator ofisi

Registrator ofisi

Chirchiq davlat pedagogika universitetida bizning Registrator ofisimiz ("Registrator Ofisi") barcha talabalarimiz uchun keng qamrovli va samarali xizmatlarni taqdim etishga bag'ishlangan. 2025-yil 4-martdagi Chirchiq davlat pedagogika universiteti buyrug‘i (01-48-sonli buyruq) asosida tashkil etilgan ofisimiz har bir talabaning akademik jarayonini uzluksiz va shaffof bo‘lishini ta’minlash maqsadida faoliyat yuritiladi

Registrator ofis universitetda talabalar bilan bog‘liq ma’muriy va akademik jarayonlarni muvofiqlashtirish maqsadida tashkil etilgan bo‘lim hisoblanadi. Ofisning asosiy vazifalari talabalarni qabul qilish, ularning shaxsiy va akademik ma’lumotlarini yuritish, o‘quv jarayoniga oid buyruqlarni rasmiylashtirish, shuningdek, bitiruvchilarga diplom va boshqa rasmiy hujjatlarni tayyorlashdan iboratdir.

Registrator ofis faoliyati ikki yo‘nalishda olib boriladi:

Front office – talabalar va abituriyentlarga bevosita xizmat ko‘rsatish;

Back office – ichki hujjatlar, ma’lumotlar bazasi va akademik jarayonlarni tizimli yuritish.

Abrayev Bunyod O'rinboyevich

Abrayev Bunyod O'rinboyevich

Registrator Ofis boshlig'i

Fizika-matematika fanlari bo'yicha falsafa doktori (PhD)

Gadoyboyev Soybjon Djumayevich

Gadoyboyev Soybjon Djumayevich

Ma'lumotlar bazasi bo'limi boshlig'i

Muzaffarov Jamshid Abdullaxo‘jayevich

Muzaffarov Jamshid Abdullaxo‘jayevich

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Aliqulov Bekzod Ibodullayevich

Aliqulov Bekzod Ibodullayevich

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Djumasheva Nazira Maxamatova

Djumasheva Nazira Maxamatova

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Mirzayeva Donoxon Bahodirovna

Mirzayeva Donoxon Bahodirovna

Xalqaro aloqalar va akademik mobillik bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Nazarov Mo‘min Djo‘rayevich

Nazarov Mo‘min Djo‘rayevich

Talabalarga xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Qo‘shbaqov  Farrux Zokir o‘g‘li

Qo‘shbaqov Farrux Zokir o‘g‘li

O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori menejeri

Saydaliyev Elyor Ismoilovich

Saydaliyev Elyor Ismoilovich

Talabalarga xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Suyunov Sardor Abdug‘ani o‘g‘li

Suyunov Sardor Abdug‘ani o‘g‘li

O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori menejeri

Toshpulatova Janargul Kuchkarovna

Toshpulatova Janargul Kuchkarovna

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Abdijalilov Abdulaziz Rustam o‘g‘li

Abdijalilov Abdulaziz Rustam o‘g‘li

Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori menejeri

Urinova Umida Sadridin qizi

Urinova Umida Sadridin qizi

Statistik ma’lumotlarni yuritish sektori menejeri

Xaydarova Muqaddas Nimatovna

Xaydarova Muqaddas Nimatovna

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Talabalarga xizmat koʻrsatish sektori (Menejerlar–2 nafar)
  • dars jadvallari haqida maʼlumot taqdim etish;
  • akademik maʼlumotnoma va transkript berish;
  • imtihonlar roʻyxatini taqdim etish;
  • oʻqishni koʻchirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga yordam berish;
  • talabaga oʻzining GPA koʻrsatkichi haqida maʼlumotnoma taqdim etish;
  • talabalarning “HEMIS” axborot tizimidagi parolini tiklash.
Ilmiy va innovatsion faoliyat boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori (Menejerlar–2 nafar)
  • grantlar va tanlovlar haqida maʼlumot berish;
  • innovatsion gʻoya va startaplarni roʻyxatdan oʻtkazishga yordam berish;
  • talabalarga nomdor stipendiyalar haqida maʼlumot berish;
  • ilmiy loyihalar toʻgʻrisida konsultatsiya berish;
  • “Ustoz-shogird maktabi”ga aʼzo boʻlishga yordam berish;
  • talabalarga ilmiy toʻgaraklar haqida maʼlumot berish hamda amaliy yordam koʻrsatish.
Buxgalteriya va marketing boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori (Menejerlar–4 nafar)
  • toʻlov-shartnoma summasini aniqlash, hisoblash va taqdim etish, shuningdek, toʻlov-shartnomasini olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;
  • akademik qarzdor talabalar uchun qayta oʻzlashtirish bo‘yicha toʻlov miqdorlarini aniqlash va tasdiqlash, qayta oʻqishga shartnoma olish uchun ariza berishga koʻmaklashish.
Xalqaro aloqalar va akademik mobillik boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori (Menejerlar–2 nafar)
  • oʻqish joyidan ingliz tilida maʼlumotnoma berish;
  • oʻqishga qabul qilingan xorijlik talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;
  • xorijda oʻqish uchun “El-yurt umidi” jamgʻarmasi stipendiya tanlovi va xorijiy e’lonlar haqida ma’lumot berish;
  • xalqaro reytinglar (QS, THE, Green Metric)da oʻrin egallagan oliy ta’lim muassasalari toʻgʻrisida talabalarga ma’lumot berish.
Statistik maʼlumotlarni yuritish sektori (Menejerlar–4 nafar)
  • talabalarning kursdan kursga qolishi, talabalar safidan chetlashtirilishi va akademik taʼtilga chiqishi boʻyicha statistik maʼlumotlarni tahlil qilish;
  • oʻqishni koʻchirish va tiklashga tavsiya etilgan talabalarga oid statistik maʼlumotlarni umumlashtirish qilish;
  • topshiriq va murojaatlarga asosan universitet faoliyatiga doir statistik maʼlumotlarni taqdim etishga tayyorlash;
  • universitet tomonidan Statistika agentligiga taqdim etiladigan hisobot shakllarini yuritish;
  • “HEMIS” axborot tizimiga kiritilayotgan statistik maʼlumotlarning toʻgʻriligini tahlil qilib borish.
O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori (Menejerlar–4 nafar)
  • akademik qarzdor talabalarni aniqlash;
  • akademik guruhlarni shakllantirish;
  • talabalarga qayta oʻqishni tashkil qilish (fan guruhlari, dars jadvali va nazorat jadvallarini yaratish, arizalarni koʻrib chiqish);
  • talabalarni tizimga kiritish;
  • talabalar harakatini (chetlashtirish, kursda qoldirish, oʻqishini koʻchirish, akademik taʼtilga chiqarish va qaytarish, oʻqishini tiklash) muvofiqlashtirish va rasmiylashtirish;
  • talabalarning o‘zlashtirish ko‘rsatkichini umumlashtirish va tahlil qilish;
  • talabalarning maʼlumot bazalarini shakllantirish va yangilab borish;
  • “HEMIS” tizimi orqali talabalar davomatini nazorat qilish.
Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori (Menejerlar–2 nafar)
  • familiyasi oʻzgargan, akademik taʼtilga chiqqan, yoʻnalishni va fakultetni oʻzgartirgan, kursda qoldirilgan, talabalar safidan chiqarilgan talabalarning buyruqlaridan koʻchirmalarni talabalar bazasiga joylashtirish;
  • oʻqishni boshqa oliy taʼlim tashkilotiga koʻchirish munosabati bilan talabalar safidan chetlatilgan talabalarni hamma kerakli hujjatlarini talabaga yetkazish;
  • qatʼiy hisobdagi hujjatlar shakllarini (diplom, diplomga ilova, akademik sertifikatlar va boshqalar) taqdim etish;
  • qatʼiy hisobdagi blankalarini (diplom blankalari, akademik guvohnomalar, diplom ilovasi va boshqalar) qabul qilish, saqlash va berishni tashkil etish.