"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Aktamov Feruz Sanaqulovich

Aktamov Feruz Sanaqulovich

Kafedra o‘qituvchisi

Men Algebra va matematik analiz kafedrasi o`qituvchisi.  01.01.01 - Matematik analiz ixtisosligi bo'yicha ilmiy ish olib bormoqdaman.  Asosiy tadqiqot yo`nalishim idempotent yarim maydonlar va ularning funksional analiz asosiy teoremalari bilan bog`liq qo'llanilishi. Ilmiy ishim mavzusi “Funksional analiz asosiy teoremalarining idempotent talqini”. Shu bilan birga ta'lim tizimida raqamli texnalogiyalarni joriy etish bo'yicha ilmiy maqolalar yozib kelmoqdaman. Kelajakdagi maqsadim - universitet ilmiy muhitida faoliyat olib borib, o'zimning ilmiy natijalarimni chuqurlashtirish, yosh tadqiqotchilarni tayyorlash hamda xalqaro miqyosda hamkorlikda ilmiy loyihalarda ishtirok etishdir. 

 

67
  • 2010 - 2014 -yy. Samarqand davlat universiteti Mexanika va matematika fakulteti Matematika yo'nalishi talabasi.
  • 2014 - 2016- yy. Samarqand davlat universiteti Mexanika matematika fakulteti Matematika (yo'nalishlar bo'yicha) magistranti.
  • 2014 - 2016 - yy. Samarqand shaxri Samarqand tumani 4 - umumta'lim maktabi o'qituvchisi.
  • 2016 - 2018 - yy. Samarqand Iqtisodiyot va moliya kolleji Aniq fanlar kafedrasi o'qituvchisi.
  • 2018 - 2019 - yy. Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Aniq fanlar kafedrasi o'qituvchisi.
  • 2019 - 2020 - yy. Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Matematika kafedrasi o'qituvchisi.
  • 2021 - 2022 - yy. Toshkent viloyati, Chirchiq davlat pedagogika instituti “Algebra va matematik        analiz”  kafedrasida o‘qituvchi.

  • 2021 - 2024 - yy. Chirchiq davlat pedagogika universiteti Algebra va matematik analiz kafedrasi tayanch doktoranti.

  • 2025 - y. va. h.v. Chirchiq davlat pedagogika universiteti Algebra va matematik analiz kafedrasi o'qituvchisi. 

 

Kragujevac Journal of Mathematics
Volume 47(7) (2023), Pages 1057–1063. 
 

AN OPEN MAPPING THEOREM FOR ORDER-PRESERVING
OPERATORS 
 

AIP Conf. Proc. 3004, 030002 (2024)
https://doi.org/10.1063/5.0200264 
 

A variant of the Banach-Steinhaus theorem for weakly
additive, order-oreserving operators 
 

Uzbek Mathematical Journal
2024, Volume 68, Issue 3, pp.167-172
DOI: 10.29229/uzmj.2024-3-17 
 

On a topology in partially ordered linear spaces 
 

Bulletin of the Institute of Mathematics, 2024, Vol.7, No 5 
 

On the spaces with an order unit: a new point of view. 
 

Tezislar

O продолжениях идемпотентных функционалов

Bosma

Zamonaviy matematikaning nazariy
asoslari va amaliy masalalari
(Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari to’plami)

 Andijon, 28 mart 2022 yil,  103 - 104 b.

2-bet

(100%)

F.S.Aktamov 

An open mapping theorem for order – preserving operators

Bosma

Fizika, matematika va mexanikaning dolzarb muammolari
(Xalqaro ilmiy-amaliy anjumani) Buxoro, 24-25-may 2023-yil, 9 -12 b.

4-bet

(100%)

F.S.Aktamov

Принцип равномерной ограниченности max-plus-линейных операторов

Bosma

Амалий математика ва ахборот технологияларининг замонавий муаммолари халқаро илмий-амалий анжумани
Бухоро, 11-12 май 2022 йил, 55-56 б.

2-bet

(100%)

F.S.Aktamov 

О продолжениях слабо аддитивных функционалов

Bosma

Алгебра ва анализнинг долзарб масалалари мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани                        Термиз 2022 йил 18-19 ноябрь, 126-128 б.

3-bet

(100%)

F.S.Aktamov 

A Variant of the Banach-Steinhaus Theorem for Weakly Additive,
Order-Oreserving Operators

Bosma

Математика, механика и интеллектуальные технологий 

Республиканской научно-практической
конференции молодых ученых

Ташкент, 28-29 марта 2023 г, 20-21 б.

2-bet

(100%)

F.S.Aktamov

Hozirga qadar meni ilmiy raxbarligim ostida 2 ta talaba bitiruv malakaviy ishini muofaqiyatli himoya qildi. Shu bilan birga 10 dan ortiq talabalarga ilmiy rahbarlik qilib kelmoqdaman. Talabalar bilan birgalikda matematikaning dolzarb masalalari ustida ilmiy ish olib bormoqdamiz. 

Kelajakdagi faoliyatimda matematika sohasida olib borilayotgan ilmiy izlanishlarni faqat shaxsiy tadqiqotlarim bilangina cheklab qo‘ymasdan, balki talabalar bilan hamkorlikda davom ettirishni asosiy maqsadlarimdan biri deb bilaman. Universitetda o‘qiyotgan yoshlar bilan ilmiy rahbarlik qilish, ularni tadqiqot ishlariga jalb etish va nazariy bilimlarni amaliyotda qo‘llashga yo‘naltirishni istayman. Bu jarayon nafaqat ularning ilmiy salohiyatini rivojlantiradi, balki menda ham yangi g‘oyalar va yondashuvlar paydo bo‘lishiga xizmat qiladi.

Xususan, talabalar uchun bitiruv malakaviy ishlari (BMI) jarayonida funksional analiz, topologiya, idempotent algebra kabi yo‘nalishlarda mavzular taklif etib, ularga ilmiy metodologiyani chuqur o‘rgatishni rejalashtirganman. BMI nafaqat talabaning nazariy bilimlarini mustahkamlash, balki mustaqil izlanish olib borish, ilmiy adabiyotlardan samarali foydalanish, o‘z fikrini asosli tarzda bayon etish ko‘nikmalarini shakllantirishda ham muhim ahamiyatga ega.

Shu bilan birga, men talabalarni kichik ilmiy loyihalarga jalb qilib, ularni xalqaro konferensiyalar va ilmiy jurnallarda maqolalar chop ettirishga tayyorlashni ham maqsad qilganman. Kelgusida universitet ilmiy maktabini rivojlantirish, iqtidorli talabalar bilan birgalikda fundamental natijalarga erishish va ularni yangi avlod olimlari sifatida shakllantirish mening ustuvor vazifalarimdan biridir.