- Bosh sahifa
- Kafedra
- Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi

Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi
Bugungi kunda kafedra boshlang‘ich ta’lim tizimiga kadrlar tayyorlash va boshlang‘ich ta’lim uchun o‘quv adabiyotlar, metodik tavsiyalar ishlab chiqish bilan shug‘ullanadi.
Manzil: Toshkent viloyati, Chirchiq davlat pedagogika universiteti, 1-bino, 26-xona. Lokatsiya
Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti
Kafedra tarixi
Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi 2019-yil 27-avgustda Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Kengashining 1-sonli qarori bilan tashkil etilgan Pedagogika fakulteti tarkibida shakllantirildi. Dastlab Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim sporti kafedrasi kafedrasi, 2019-yil Boshlang‘ich ta’lim kafedrasi tarkibida faoliyat olib borgan bo‘lsa, 2021-yil mustaqil kafedra sifatida ajralib chiqdi. Bugungi kunda kafedra boshlang‘ich ta’lim tizimiga kadrlar tayyorlash va boshlang‘ich ta’lim uchun o‘quv adabiyotlar, metodik tavsiyalar ishlab chiqish bilan shug‘ullanadi.
Kafedraning maqsadi va vazifalari
Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasining bosh maqsadi bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarga boshlang‘ich ta’limning metodologik asoslarini, ta‘lim jarayonida ishlatiladigan metod va texnikalarni o‘rgatish orqali ular uchun bilim olish va kasbiy malakalarini oshirishga yordam beradi.
Shu asosda kafedra o‘z oldiga qo‘ygan vazifalar:
Boshlang‘ich ta’lim sohasidagi nazariy va pedagogik bilimlarni chuqurlashtirish;
Boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarni ta’lim jarayonida samarali ishlashga tayyorlash;
Ta’lim jarayonida yangi pedagogik texnologiyalarni qo‘llash va rivojlantirish;

Kuchkinov Abdumalik Yuldashevich
Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi mudiri
p.f.f.d. (PhD)
- Telefon: +998915889925
- Elektron pochta kuchkinov.abdumalik@cspi.uz

Mambetaliyev Qayrat Anarbay o‘g‘li
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta q.mambetaliyev@cspi.uz

Abdullayeva Uljalg‘as Tulegen qizi
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998 99 401 92 45
- Elektron pochta u.abdullayeva@cspu.uz

Artikova Nargiz Shuxratovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta artikova.n@cspi.uz

Axmadaliyeva Mahliyo Sherali qizi
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta m.axmadaliyeva@cspu.uz

Doniyorova Laylo Xudayberdiyevna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta laylodoniyorova@gmail.com

Haydarova Gulruh Muhammadaminovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta g.haydarova@cspu.uz

Ibodullayeva Sevara Maqsud qizi
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta Ibodullayeva.cspu@gmail.com

Ibragimova Dildora Inomjonovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998910188955
- Elektron pochta d.ibragimova@cspu.uz

Madraximova Inobat Bahodirovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta i.madraximova@cspu.uz

Matkarimova Sayyora Shavkatbek qizi
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta matkarimova.s@cspu.uz

Mirzoraximov Oybek Kaxramonovich
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta oybek.m1961@gmail.com

Raximova Nuquljon Yusupovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998 94 933-37-10
- Elektron pochta n.raximova@cspu.uz

Suleymanova Sevara Abdumalikovna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta s.suleymanova@cspu.uz

Xayridinov Behzod Kamoldin o‘g‘li
O‘quv ishlar bo‘yicha dekan o‘rinbosari, Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998999981448
- Elektron pochta b.xayridinov@cspu.uz

Xudayqulova Fazilat Bo‘riyevna
Kafedra o‘qituvchisi
- Telefon: +998717166805
- Elektron pochta xudoyqulova.f@cspi.uz
Ta’lim yo‘nalishlari va o‘quv dasturlari.
Kafedra ochilganidan buyon quyidagi ta’lim yo‘nalishlarida ta’lim beriladi.
Bakalavr:
5111700 - Boshlang‘ich ta’lim va sport-tarbiyaviy ish;
60110500 - Boshlang‘ich ta’lim;
60110400 - Boshlang‘ich ta’lim;
60112600 - Maktabgacha va boshlang‘ich ta’limda xorijiy til;
Magistratura:
70110401 - Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (Boshlang‘ich ta’lim)
KAFEDRANING TA’LIM SIFATI VA BAHOLASH TIZIMI
Ta’lim sifati nazorati
Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi ta’lim sifati nazoratini oshirish bo‘yicha ichki va tashqi monitoring tizimlariga tayanadi:
Tashqi monitoring
Universitetning Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘yicha ishchi guruhi platformasi orqali ta’lim sifati muntazam tahlil qilinadi.
Turizm fakulteti tarkibidagi Ta’lim sifatini nazorat qilish komissiyasi doimiy ravishda baholash tizimi va ta’lim jarayonini kuzatib boradi.
Ichki monitoring
Kafedraning ichki nazorati kafedra o‘qituvchisi Ahmadaliyeva Mahliyo tomonidan olib boriladi.
Kafedra yig‘ilishlarida taqdim etilib, ta’lim jarayonidagi kamchiliklar va takomillashtirish choralari muhokama qilinadi.
Baholash tizimi
Talabalarni baholash tizimi kafedraning o‘quvdasturlarida batafsil yoritilgan bo‘lib, baholash jarayoni kredit-modul tizimi asosida amalga oshiriladi.
Oraliq baholash: talabalaroraliq nazorat uchun yozma nazorat olinadi, buesa ularning yozuv nutq ko‘nikmalarini tekshirish imkonini beradi.
Yakuniy baholash: yakuniy nazorat yozma tarzda talabalar baholanadi.
Daraja (baho) | O'quv boshqarma uchun | An'anaviy | Professor-o'qituvchi uchun (Baholash mezonlari) | |
---|---|---|---|---|
5 ballik tizim | O'zlashtirish foizda | |||
A+ | 4,51 - 5 | 91 - 100 | A'lo | Talaba materialni mustaqil ravishda tez o'zlashtiradi; xatolarga yo'l qo'ymaydi; mashg'ulotlarda faol ishtirok etadi; savollarga to'liq va aniq javob beradi. |
A | 4,26 - 4,5 | 86 - 90 | talaba materiallarni mustaqil ravishda o'zlashtiradi; xatolarga yo'l qo'ymaydi; savollarga to'liq va aniq javob beradi. | |
B+ | 4,01 - 4,25 | 81 - 85 | Yaxshi | talaba materiallarni yaxshi o'zlashtirgan, uni mantiqiy ifoda eta oladi; mashg'ulotlarda faol ishtirok etadi; savollarga to'liq va aniq javob beradi, biroq uncha jiddiy bo'lmagan xatolarga yo'l qo'yadi. |
B | 3,51 - 4,0 | 71 - 80 | talaba materiallarni yaxshi o'zlashtirgan, savollarga to'liq va aniq javob beradi, biroq uncha jiddiy bo'lmagan xatolarga yo'l qo'yadi. | |
C+ | 3,26 - 3,5 | 66 - 70 | Qoniqarli | asosiy materiallarni biladi, biroq aniq ifoda etishga qiynaladi; savollarga javob berishda aniqlik va to'liqlik etishmaydi; materiallarni taqdim etishda ayrim xatoliklarga yo'l qo'yadi; kommunikatsiya jarayonida qiyinchilik sezadi. |
C | 3,0 - 3,25 | 60 - 65 | asosiy materiallarni biladi, biroq aniq ifoda etishga qiynaladi; savollarga javob berishda aniqlik va to'liqlik etishmaydi; materiallarni taqdim etishda ayrim xatoliklarga yo'l qo'yadi; | |
F | 3,0 dan kam | 59 dan past | Qoniqarsiz | materiallarni o'zlashtirmagan; savollarga javob bera olmaydi; mashg'ulotlarda ishtirok etmaydi |
Talabalar fikr-mulohazalari va qayta aloqa tizimi
Kafedrada talabalar fikrini tinglash va baholash jarayonining shaffofligini ta’minlash maqsadida qayta aloqa mexanizmi yo‘lga qo‘yilgan.
Apellyatsiya jarayoni: yakuniy nazorat natijalari e’lon qilingandan so‘ng 24 soat ichida, talabalar kafedraning botnazariyasivaamaliyoticspu@gmail.com elektron pochtasiga murojaat qilish imkoniyatiga ega. Bu jarayon baholash jarayonida yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan noaniqliklarni bartaraf etish va talabalar fikrini inobatga olishga xizmat qiladi.
Doimiy fikr-mulohazalar: talabalarning ta’lim sifati bo‘yicha fikrlarini to‘plash uchun so‘rovnomalar va tahliliy hisobotlar muntazam o‘tkaziladi hamda murojaatlar o‘rganiladi. Bunday natijalar asosida o‘quv jarayonini yanada takomillashtirishga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqiladi.
Kafedraning ilmiy-tadqiqot sohalari.
Kafedrada ilmiy tadqiqot ishlarini olib borishda mamlakatimiz ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishining ustuvor yo‘nalishlariga mos keluvchi bir qator ilmiy yo‘nalishlar belgilab olingan. Xususan, institut rektorining 2022 yil 30 avgustdagi 01-191-sonli “Institutda ilmiy salohiyatni oshirish, ilm-fan va innovatsiyani rivojlantirish to‘g‘risida”gi buyrug‘i chiqarilgan bo‘lib, ushbu buyruq asosida “Kelajak ta’limi” faoliyati yo‘lga qo‘yildi. Bu ilmiy-tadqiqot laboratoriyaning asosiy maqsadi boshlang‘ich ta’lim muammolarini innovatsion, fundamental va ilmiy-amaliy tadqiq etishdan iborat. Mazkur yo‘nalish bo‘yicha kafedraning professor-o‘qituvchilari ilmiy-nazariy maqolalar e’lon qilib borishmoqda va yosh o‘qituvchilarning dissertatsiya mavzularida boshlang‘ich ta’lim muammolarini tadqiq etish masalalari ustuvor darajada belgilangan. Kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan olib borilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlari quyidagi jadvalda aks etgan:
Kafedra professor-o‘qituvchilarining ilmiy-tadqiqotchilik faoliyati fakultet Ilmiy kengashi tomonidan nazorat qilib boriladi.
“Klaster asosida boshlang‘ich ta’lim sifat va samaradorligini oshirish” Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasining ilmiy-tadqiqot faoliyati ustuvor yo‘nalishi hisoblanadi. Mazkur ustuvor yo‘nalishga asosan quyidagi jabhalarda tadqiqot ishlari olib borilmoqda:
- “Kelajak ta’limi” ilmiy-tadqiqot laboratoriyasi bo‘yicha ilmiy maqolalar va metodik tavsiyalar e’lon qilib borish;
- professor-o‘qituvchilarning dissertatsiya mavzulari rejalarida klaster tizimi bo‘yicha yo‘nalishlarning mavjud bo`lishi;
- e’lon qilinayotgan ilmiy maqolalar va o`quv-uslubiy qo`llanmalarni boshlang`ich ta’limning samaradorligini oshirishga yo`naltirish;
- klaster asosida Toshkent viloyati umumiy o`rta ta’lim maktablari boshlang`ich sinf o`qituvchilari bilan ilmiy hamkorlik qilish.
Universitet rektorining 2021 yil 5 iyuldagi 01-180-sonli “Institutda ilmiy salohiyatni oshirish, ilm-fan va innovatsiyani rivojlantirish to‘g‘risida”gi buyrug‘i chiqarilgan bo ‘lib, buyrug‘ga asosan kafedra qoshida “Kelajak o‘qituvchisi-ilmiy tadqiqot laboratoriyasi” tashkil etilgan bo‘lib, ushbu laboratoriyada professor-o‘qituvchilar, magistrantlar hamda bakalavr bosqich talabalari tadqiqot ishlarini olib borishmoqda.
“Badiiy adabiyot gulshani” mavzusida davra suhbati
2024-yil 12-dekabr kuni talabalar turar joyida “Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi o‘qituvchilari ishtirokida “Badiiy adabiyot gulshani” mavzusida davra suhbati tashkil etildi. Tadbir hamkorlik aloqalarini yanada takomillashtirish maqsadida o‘tkazildi.
Suhbat davomida talabalarning bo‘sh vaqtlarida qanday asarlar o‘qiyotgani va badiiy adabiyotga bo‘lgan qiziqishlari haqida samimiy muloqot bo‘lib o‘tdi. Kafedra professor-o‘qituvchilari Sevara Suleymanova, Gulruh Haydarova, Sevara Ibodullayeva, Nuquljon Rahimova, Qayrat Mambetaliyev, Dildora Ibragimova va Uljalg‘as Abdullayeva talabalarga turli qiziqarli badiiy asarlarni o‘qishni tavsiya qildilar.
Shuningdek, tadbir shoir Muhammad Rizo Erniyozbek o‘g‘li Ogahiy tavalludining 215 yilligiga bag‘ishlandi. Uning hayoti va ijodi haqida qiziqarli ma’lumotlar berildi. Suhbat yakunida ustozlar va talabalar Ogahiy g‘azallaridan parchalar yod aytishdi.
"Xalqaro pedagog talaba nigohida" mavzusida mahorat darslari
“Boshlang'ich ta'lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi tashabbusi bilan Toshkent shahridagi 144-maktabda talabalar uchun "Xalqaro pedagog talaba nigohida" mavzusida mahorat darslari tashkil etildi.
Unda oliy toifali o‘qituvchi, Xalq maorifi a'lochisi va Xalq ta'limi fidoiysi Mashrabxon Umarova xalqaro ta’lim standartlarini joriy etish bo‘yicha o‘z tajribasi va tavsiyalari bilan o‘rtoqlashdi.
"Ona tili fani bilimdoni" tanlovi
19-oktyabr kuni Boshlangʻich taʼlim fakultetining faol talabalari o'rtasida "Ona tili fani bilimdoni" tanlovi o’tkazildi. Qiziqarli va shiddatli o‘tgan tanlovda fakultetning kunduzgi va kechki ta'lim yo’nalishlarining barcha kurs talabalari ishtirok etdi.
Indoneziyaning Pendidikan universiteti bilan 2024-yil hamkorlik shartnomasi tuzilgan, hamkorlik asosida universitet professor o‘qituvchilari kafedra o‘quv faoliyatiga jalb etilmoqda.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021 yil 14 apreldagi 213-sonli “Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti faoliyatini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Qarorida boshlang‘ich ta’limning sifat va samaradorligini oshirish, bunda o‘quvchilarning savodxonlik darajasini yanada kuchaytirish, oliy pedagogik ta’lim jarayonida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ilmiy, nazariy, metodologik va amaliy jihatdan kutilgan darajada tayyorlash belgilangan. Jumladan, xalqaro dasturlar PISA, PIRLS, TIMSS va STEAM standartlaridan foydalanish vazifalari qo‘yilgan. Bu yangi pedagogik ta’lim yo‘nalishi bo‘lib, unga ko‘ra, 1-4 sinf o‘quvchilari uchun Ona tili, o‘qish savodxonligi mashg‘ulotlar, darslar tashkil etish va ularda mutaxassislarni, oliy ta’lim o‘qituvchilarini jalb etish muhim hisoblanadi. Bu yo‘nalishda “Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi Chirchiq shahrining 13 va 17-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktablari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘ygan. Unda boshlang‘ich ta’lim muammolarini o‘z vaqtida aniqlash va ilmiy hal etish bo‘yicha o‘qituvchilar bilan muntazam hamkorlik qilib borish tizimi shakllantirildi.
Bundan tashqari, fan, ta’lim va ishlab chiqarish integrasiyasini amalga oshirish, innovasion koorporativ hamkorlik bo‘yicha olib borilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlarining ko‘lami kengaydi. Kafedrada ilmiy tadqiqot ishlarini olib borishda mamlakatimiz ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishining ustuvor yo‘nalishlariga mos keluvchi bir qator ilmiy yo‘nalishlar belgilab olingan. Xususan, institut rektorining 2021 yil 5 iyuldagi 01-180-sonli “Institutda ilmiy salohiyatni oshirish, ilm-fan va innovasiyani rivojlantirish to‘g‘risida”gi buyrug‘i chiqarilgan bo‘lib, ushbu buyruq asosida “Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi huzuridagi “Kelajak o‘qituvchisi ilmiy-tadqiqot laboratoriyasi” faoliyati yo‘lga qo‘yildi. Bu ilmiy-tadqiqot laboratoriyaning asosiy maqsadi boshlang‘ich ta’lim muammolarini innovasion, fundamental va ilmiy-amaliy tadqiq etishdan iborat. Mazkur yo‘nalish bo‘yicha kafedraning professor-o‘qituvchilari ilmiy-nazariy maqolalar e’lon qilib borishmoqda va yosh o‘qituvchilarning dissertasiya mavzularida boshlang‘ich ta’lim muammolarini tadqiq etish masalalari ustuvor darajada belgilangan. Kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan olib borilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlari quyidagi jadvalda aks etgan:
№ | O‘qituvchining familiyasi, ismi va otasining ismi | Dissertasiya mavzusi | Dissertasiyaning hozirgi xolati |
Kuchkinov Abdumalik Yo‘ldoshevich | Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarining ekopedagogik kompetentligini rivojlantirishda eko-STEAM yondashuvining imkoniyatlari Tajriba-sinov ishlari olib borilmoqda | Ish yakunlangan, seminarga taqdim etilmoqda | |
Axmadaliyeva Mahliyo Sherali qizi | Zulfiya lirikasida janrlar rang-barangligi va ma’naviy-ma’rifiy ahamiyati Ish yakunlangan, seminarga taqdim etilmoqda | Ish yakunlangan, seminarga taqdim etilmoqda | |
Madraximova Inobat Bahodirovna | Yangi o‘zbek she’riyatida kuz obrazining poetik talqini (Rauf Parfi, Shavkat Rahmon, Xosiyat Rustamova va Usmon Azim ijodi misolida) | Diplom olish uchun oliy attestatsiya komissiyasining saytiga yuklangan tasdig’ini kutish jarayonida | |
Ibragimova Dildora Inomjonovna | Isajon Sultonning adabiy-tarixiy asarlarida mavzu va g‘oyaviy jihatlar | Ish yakunlangan, seminarga taqdim etilmoqda | |
Sulaymonova Sevara Abdumalikovna | Hozirgi o‘zbek nasrida badiiy psixologizm: uslub va janr uyg‘unligi
| Diplom olish uchun oliy attestatsiya komissiyasining saytiga yuklangan tasdig’ini kutish jarayonida | |
Mirzoraximov Oybek Kaxramonovich | Na osnove pedagogicheskogo klastera vospitanie uchaщixsya srednee obщeobrazovatelnoy shkolы v duxe patriotizma (vospitanie molodyoji v duxe patriotizma na osnove voennoy konsepsii) (na primere uchenikov shkol) | Ish yakunlangan, seminarga taqdim etilmoqda | |
Matkarimova Sayyora Shavkatbek qizi | Adabiy-nazariy tushunchalar ustida ishlash orqali o‘quvchilarning kreativ kompetensiyasini shakllantirish metodikasi ( differensial adabiy ta’lim misolida) | Diplom olish uchun oliy attestatsiya komissiyasining saytiga yuklangan tasdig’ini kutish jarayonida | |
Artikova Nargiz Shuxratovna | Aksiologik yondashuvlar asosida o‘quvchilarning muloqot madaniyatini shakllantirish shakllantirish metodikasi | Ish yakunlangan, Fakultet kengashiga taqdim etilmoqda | |
Xudayqulova Fazilat Bo‘rievna | O‘quvchilarda xalqqaro baholash dasturi talablari asosida hayotiy ko‘nikmalarni shakllantirish metodikasi (o‘qish fani misolida) | Ish yakunlangan, Fakultet kengashiga taqdim etilmoqda | |
Xayriddinov Bexzod Kamoliddin o’g’li | Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kreativ kompetensiyalarini rivojlantirish texnologiyalari (texnologiya fani misolida) | Ish yakunlangan, Fakultet kengashiga taqdim etilmoqda | |
Rahimova Nuquljon Yusupovna | Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarida ekopedagogik kompetensiyalarni rivojlantirish metodikasi | 1-bob shakllantirilmoqda |
1.2. Chirchiq davlat pedagogika universiteti professor-o‘qituvchilarning ilmiy salohiyati
Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasida jami 18 nafar professor-o‘qituvchi 22,25 shtatda faoliyat olib boradi. Bulardan, 15 nafari asosiy shtatda, 14 nafari ichki o‘rindoshlik asosida faoliyat olib boradi,1 nafari tashqi o‘rindoshlik asosida faoliyat olib boradi. Shundan ilmiy darajaga ega bo‘lganlar soni asosiy shtatda 2 nafar, o‘rindoshlik asosida 2 nafar. Ilmiy salohiyat asosiy shtat bo‘yicha 12,5 %, tashqi o‘rindoshlar bilan 25 % ni tashkil etdi.
№ | FISh | Lavozimi | Tug‘ilgan yili | Mutaxassisligi | Tugatgan OTM nomi va yili |
Asosiy shtatda | |||||
1 | Kuchkinov Abdumalik Yo‘ldoshevich | PhD, dotsent. | 10.08.1973 | Pedagogika va boshlang‘ich ta’lim uslubiyoti | TerDU, 1996 |
2. | Ibragimova Dildora Inomjonovna | O‘qituvchi | 17.03.1989 | O‘zbek tili va adabiyoti, adabiyotshunoslik | O‘zMU, 2012 |
3 | Haydarova Gulruh Muxammadaminovna | - | 29.04.1988 | O‘zbek tili va adabiyoti | ChDPU.2023 |
4 | Suleymanova Sevara Abdumalikovna | o‘qituvchi | 30.05.1985 | Rus tili va adabiyoti | TVChDPI 2022 |
5 | Mirzoraximov Oybek Kaxramonovich | Katta ӯqituvchi | 8.01.1961 | Rus tili ӯqituvchisi | TPIRYaiL.g.Dushanbe 1986 |
6 | Madraximova Inobat Bahodirovna | o‘qituvchi | 31.12.1987 | O‘zbek tili va adabiyoti | TVChDPI 2022 |
7 | Axmadalieva Maxliyo Sherali qizi | o‘qituvchi | 18.08.1991 | O‘zbek tili va adabiyoti | TVChDPI 2022 |
8 | Raximova Nuquljon Yusupovna | o‘qituvchi | 11.09.1972 | Boshlang‘ich sinf va tasviriy san’at | TVDPI,1995 |
9 | Artikova Nargiz Shuxratovna | o‘qituvchi | 18.07.1982 | Ta’lim muassasalari boshqaruvi | TVChDPI 2022 |
10 | Xudayqulova Fazilat Bo‘rievna | o‘qituvchi | 28.08.1982 | Ta’lim muassasalari boshqaruvi | TVChDPI 2022 |
11 | Matkarimova Sayyora Shavkatbek qizi | o‘qituvchi | 01.03.1992. | O‘zbek tili va adabiyoti | ToshDO‘TAU.2021 |
12 | Mambetaliev Qayrat Anarbay o‘g‘li | PhD, dotsent v./b. | 13.11.1994 | Ona tili va adabiyoti (qozoq) | Nizomiy nomidagi TDPI. 1995 y. |
13 | Doniyorova Laylo Xudayberdievna | Katta ӯqituvchi | 04.01.1971 | Pedagogika va boshlang‘ich ta’lim metodikasi | Nizomiy nomidagi TDPI. 1994 y. |
14 | Ibodullaeva Sevara Maqsud qizi | o‘qituvchi | 01.10.1994 | Lingvistika (O‘zbek tili tili) | Alisher Navoiy nomidagi O‘zbek tili va adabiyoti universiteti. 2022 y. |
15 | Abdullaeva Uljalg‘as | o‘qituvchi | 01.10.1995 | Ona tili va adabiyoti (Qozoq tili va adabiyoti) | TVChDPI 2022 |
Ichki o‘rindosh | |||||
1 | Xayridinov Bexzod Kamolidin o‘g‘li | o‘qituvchi | 14.01.1996 | Maktab menejmenti | ChDPU, 2023 |
2 | Matjonov Sapa | Professor | 23.01.1947 | O‘zbek tili va adabiyoti | Tosheknt davlat pedagogika instituti |
3 | Gulyamova Xolida | dotsent | 10.02.1950 | O‘zbek tili va adabiyoti | Tosheknt davlat pedagogika instituti |
Tashqi o‘rindosh | |||||
1 | Karimova Nafisa Sa’dullaevna | o‘qituvchi | 11.12.1985 | Boshlang‘ich ta’lim : ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi | Toshkent kimyo xalqaro universiteti |
1.3. Chirchiq davlat pedagogika universitetida davlat ilmiy-texnika dasturlari doirasida bajarilayotgan
ilmiy-tadqiqot ishlari
Iqtisodiyotning ijtimoiy sohasi ta’lim tarmog‘ida korxona va tashkilotlar bilan hamkorlikda ilmiy-tadqiqot ishlari yaratishni yo‘lga qo‘yish bo‘yicha tashkiliy ishlar amalga oshirilmoqda. Bu borada hozirgi kunda Chirchiq shahri 13 va 17 - sonli umumiy o‘rta ta’lim maktabi bilan “Kelajak o‘qituvchisi” ilmiy-tadqiqot laboratoriyasi asosida hamkorlik qilinmoqda. Unda kafedra professor-o‘qituvchilari mazkur maktabning boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari bilan hamkorlikda ilmiy maqolalar e’lon qilib borishmoqda.
1.4. Chirchiq davlat pedagogika universitetida iqtisodiyot sohalariga oid korxona va tashkilotlar bilan hamkorlikda bajarilayotgan xo‘jalik shartnomalari
1. Kuchkinov Abdumalik Yuldashovich
2. Mambetaliyev Qayrat Anarbay o’g’li
3. Doniyorova Laylo Xudayberdiyevna
4. Mirzoraximov Oybek Qahramonovich
5. Xudayqulova Fazilat Bo’riyevna
6. Ahmadaliyeva Mahliyo Sherali qizi
7. Artikova Nargiz Shuxratovna
8. Ibragimova Dildora Inomjonovna
9. Haydarova Gulrux Muxammadaminovna
1.5. Chirchiq davlat pedagogika universitetida chet el grantlari bo‘yicha bajarilgan ishlar
1.6. Chirchiq davlat pedagogika universitetida fan, ta’lim va ishlab chiqarish bilan integrasiyasi (natijalarni ishlab chiqarishga joriy etish holati)
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi ilmiy-tadqiqotchilik faoliyatida fan, ta’lim va ishlab chiqarish integrasiyasi bo‘yicha quyidagi ishlar amalga oshirilgan:
- kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan 2025 yilda 65 ta ilmiy maqola respublika va xorijiy jurnallarda e’lon qilindi hamda kafedra professor-o‘qituvchilari 98 ta tezislari bilan xalqaro va respublika anjumanlarida ishtirok etdi;
- kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan mazkur yilda 4 ta darslik va 5 ta o‘quv qo‘llanma nashr etildi;
- kafedra huzuridagi “Kelajak o‘qituvchisi” ilmiy-tadqiqot laboratoriyasida professor-o‘qituvchilarning mavzulari ilmiy banki yo‘lga qo‘yildi hamda diagnostika ishlari amalga oshirilib kelinmoqda.
1.7. Chirchiq davlat pedagogika universiteti O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi bilan hamkorlik
1.8. Chirchiq davlat pedagogika universiteti
innovasion g‘oyalar va ishlanmalar
Kafedraning 3 nafar professor-o‘qituvchilari tomonidan Pedagogik ta’lim innovasion klasteri va boshlang‘ich sinf o‘quvchilari qobiliyatlarini diagnostika qilish bo‘yicha innovasion ishlanmalar ustida ilmiy-tadqiqot ishlari olib borilmoqda. Mazkur yo‘nalish bo‘yicha innovasion g‘oyalar va ishlanmalar ishlab chiqish rejalashtirilgan.
1.9. Chirchiq davlat pedagogika universitetining xalqaro hamkorlik aloqalari
Qozog‘iston Respublikasi Abay nomidagi Qozoq milliy pedagogika universiteti bilan shartnomalar imzolangan hamda hamkorlik ishlari olib borilmoqda.
Kafedra o‘qituvchilaridan A.Y.Kuchkinov “AJER” xorijiy ilmiy jurnaliga va N.Sh.Artikova Innovtion science and research” xalqaro ilmiy jurnalia muharrir etib belgilandi.
Qozog‘iston respublikasining Abay nomidagi Qozoq milliy pedagogika universiteti bilan Chirchiq davlat pedagogika universiteti o‘rtasida tuzilgan shartnoma bo‘yicha ChDPU rektorining 2024 yil 11-15 noyabr 05-117-sonli buyrug‘i asosida Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi o‘qituvchisi Kuchkinov Abdumalik Yuldashevich. Qozog‘iston Respublikasida xizmat safarida bo‘ldi.
II BOB. ILMIY-PEDAGOGIK FAOLIYaT SAMARADORLIGI
2.1. Chirchiq davlat pedagogika universitetining oliy ta’limdan keyingi ta’lim instituti faoliyati samaradorligi (tayanch doktorantura, doktorantura, mustaqil izlanuvchilik, stajor-tadqiqotchilik)
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasining 10 nafar professor-o‘qituvchisi mustaqil tadqiqotchi sifatida faoliyat olib bormoqda. Tayanch doktorantura va stajor-tadqiqotchilik bo‘yicha faoliyatni yo‘lga qo‘yish rejalashtirilgan.
2.2. Chirchiq davlat pedagogika universiteti dissertasiya himoyalari bo‘yicha Ilmiy kengashlar faoliyati Dissertasiyalar (PhD/DSc) himoya ko‘rsatgichi
Chirchiq davlat pedagogika universitetida
2025 yilda himoya ko‘rsatkichlari to‘g‘risida
MA’LUMOT
№
| F.I.Sh. | Ixtisoslik shifri va nomi | Ilmiy rahbari (maslahatchi) F.I.Sh., ilmiy darajasi, ilmiy unvoni, ixtisoslik shifri | Dissertasiya mavzusi |
1 | Doniyorova Laylo Xudoyberdievna Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti huzuridagi DSc.03/30.01.2020.PhD.26.01 raqamli Ilmiy kengashning 2024 yil 20 dekabr kuni soat 08:00 dagi majlisida bo‘lib o‘tadi. | 13.00.02 – Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi | Sadikova Albina Venerovna, pedagogika fanlari doktori (PhD), dotsent, 13.00.01 | Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari nutqida feminitivlarni qo‘llash metodikasini takomillashtirish |
2 | Suleymanova Sevara Abdumalikovna
| 10.00.02 - O'zbek adabiyoti
| Botirova Shahlo Isomiddinova
| Hozirgi o'zbek nasrida badiiy psixologizm: uslub va janr uyg'unligi
|
3 | Madraximova Inobat Bahodirovna
| 10.00.02 - O'zbek adabiyoti
| Botirova Shahlo Isomiddinova
| Yangi o'zbek she'riyatida kuz obrazining poetik talqini ( Usmon Azim , Shavkat Rahmon, Xosiyat Rustamova, Rauf Parfi ijodi misolida) |
4 | Matkarimova Sayyora Shavkatbek qizi
| 13.00.02- Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi
| Shermatova Umida Sapayevna
| Adabiy-nazariy tushunchalar ustida ishlash orqali o‘quvchilarning kreativ kompetensiyasini shakllantirish metodikasi ( differensial adabiy ta’lim misolida) |
2.3. Chirchiq davlat pedagogika universitetidagi
“Yosh olimlar kengashi” va “Doktorantlar maktabi faoliyati”
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasining 10 nafar professor-o‘qituvchisi mustaqil tadqiqotchi sifatida faoliyat olib bormoqda. Tayanch doktorantura va stajor-tadqiqotchilik bo‘yicha faoliyatni yo‘lga qo‘yish rejalashtirilgan.
2.4. Chirchiq davlat pedagogika universitetida iqtidorli talabalar bilan ishlash
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi ko‘p yillik ilmiy tajribaga ega bo‘lgan professor-o‘qituvchilarga iqtidorli talabalar va yosh mutaxassislar ilmiy yo‘nalish bo‘yicha biriktirilgan.
Iqtidorli talabalarni ilmiy faoliyatga yo‘naltirish, ularda innovasion fikrlarni shakllantirish va bu g‘oyalarni amaliyotga joriy etish bo‘yicha har bir talabaga ilmiy rahbar biriktirilgan bo‘lib, talabalar ustozlari bilan o‘zlarini tanlagan mavzulari asosida ilmiy ishlar olib borishmoqda, ilmiy maqola va tezislar nashr etishmoqda.
Bundan tashqari, talabalarning darsdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazish va egallagan bilimlarini mustahkamlash maqsadida “Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi qoshida 5 ta “Zabonshinoson”, “Yosh lingvistlar”, “Kreativ tadqiqotchi”, “Jas tіlshі” “Molodoy yazыkoved”, to‘garaklari o‘zbek, qozoq, tojik va rus guruhlari uchun tashkil etilgan.
III BOB. ILMIY-TADQIQOT IShLARI SAMARADORLIGI
3.1. Chirchiq davlat pedagogika universitetidagi ilmiy-tadqiqot loyihalari
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi o‘qituvchilari tomonidan ilmiy-tadqiqot loyihalari dissertasiya shaklida amalga oshirilmoqda. Shuningdek, kafedrada “Kelajak o‘qituvchisi” ilmiy-tadqiqot loyihasi amalga oshirilmoqda. Bugungi kunda kafedrada 3 ta dissertasiya himoyasi bo‘ldi, 1 ta dissertasiya himoya qilish bosqichida turibdi.
3.2. Chirchiq davlat pedagogika universitetining patentlar, guvohnomalar, litsenziyalar
1. Xudaqulova Fazilat Bo‘rievna. Ushbu guvohnoma O‘zbekiston Respublikasining "Elektron hisoblash mashinalari uchun yaratilgan dasturlar va maʼlumotlar bazalarining huquqiy himoyasi to‘g‘risida"gi Qonuniga asosan quyidagi elektron hisoblash mashinalari uchun yaratilgan dasturga berildi Tank bo‘linmalarida otish mashqlarini baholash algoritmi № DGU DT 202413805 raqamli elektron hisoblash mashinalari uchun yaratilgan dasturga olingan. Guvohnomasi, 08.12.2024
3.3. Chirchiq davlat pedagogika universitetining ilmiy jurnallar faoliyati, nashr faolligi (ilmiy maqolalar, tezislar, darslik, o‘quv qo‘llanma, monografiya va boshqalar)
Xalqaro ilmiy jurnallarda («Web of Science», «Scopus» va boshqa xalqaro e’tirof etilgan bazalarga kiritilgan jurnallarda) chop etilgan ilmiy maqolalar
2025 yil davomida Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi professor-o‘qituvchilari tomonidan quyidagi nashr ishlari amalga oshirildi:
Xorijiy jurnallarda
Tadjibaev, I., Otojanova, N., Golovko, Ya., Beketov, N., Mambetaliev, Q., Kuchkinov, A., Sultonov, T. (2025). Optimizing electrokinetic clay soil improvement using calcium dioxide solutions: a comprehensive approACH, “EUREKA: Physics and Engineering”, 2, 1–12. https://doi.org/10.21303/2461-4262.2025.003727
Kuchkinov A.Y. The interdisciplinary approach to developing eco-steam educational competencies. // JournalNX - a Multidisciplinary Peer Reviewed Journal. https://webofjournals.com/index.php/4/article/view/2320/2300
A.Y.Kuchkinov Integrasiyalashgan steam ta’lim texnologiyasining uzluksiz ta’limning asosiy muhitini yaxshilash va pedagogik qobiliyatlarni shakllantirishdagi samaradorligi. // Akademic Journal of Educational Research (AJER) International scientific journal.. — 2024. — № 6. — pp. 3-8.
Maxalliy jurnal
A.Y.Kuchkinov Eko-steam yondashuvining tarixiy-ijtimoiy taraqqiyoti boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarida ekopedagogik kompetentlikni rivojlantirish. // “Mug‘allim hǝm yzliksiz bilimlendirio‘” ilmiy metodik jurnali.. — 2024. — № 5. — B. 383-387.
A.Y.Kuchkinov. Talabalarining ekopedagogik kompetentligini rivojlantirishda eko-steam yondashuvining imkoniyatlari. // “Mug‘allim hǝm yzliksiz bilimlendirio‘” ilmiy metodik jurnali 2024 yil 1/3-san 366-371-b.
A.Y.Kuchkinov .Texnologii mejdissiplinarnogo podxoda v razvitii eko steam obrazovatelnыx kompetensiy buduщix uchiteley. // Pedagogika ilmiy metodik jurnali 3/2024 yil 100-109-b
4. Kuchkinov A.Yu. Eko-steam yondashuvining tarixiy-ijtimoiy taraqqiyoti boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarida ekopedagogik kompetentlikni rivojlantirish. // “Mug‘allim hǝm yzliksiz bilimlendirio‘” ilmiy metodik jurnali. – 2025. 5 - son. – B 383-387.
5. Kuchkinov A.Y. (2025). Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarida eko-steam yondashuvni time-lapse texnologiyasi yordamida tashkil etish metodikasi. // Tadbirkorlik va Pedagogika, 4(2), 162–169. Retrieved from https://inlibrary.uz/index.php/entrepreneurship-pedagogy/article/view/81203.
6. Kuchkinov A.Y. Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarini ekopedagogik steam-yondashuvli ta’limga tayyorlash. // “Mug‘allim hǝm yzliksiz bilimlendirio‘” ilmiy metodik jurnali. – 2025. 1-son. – B 313-318.
Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman
1. Kuchkinov A.Y. The effectiveness of the integrated educational technology STEAM in improving the basic environment of continuing education and the formation of pedagogical abilities. // 10th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS. November 24-25, 2024 – Ankara, Türkiye EDITORS, B. 61–65.
2. Kuchkinov A.Y. Talabalarida eko-steam yondashuvni time-lapse texnologiyasi yordamida. // “Raqamli transformatsiya sharoitida ta’lim va tarbiyaning dolzarb muommolari” Xalqaro miqyosidagi ilmiy amaliy anjuman. 2025 yil 25-26-aprel, Termiz, – B. 647 – 651.
3. Kuchkinov A.Y, Bashir A.Q, Oʻquvchilarda nutqiy faollikni rivojlantirishda innovatsion pedagogik texnologiyalardan foydalanish usullari. // “Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman materiallari 2025 may. Chrchiq, – B. 17 – 20.
4. Kuchkinov A.Y, Baymatova N.A, Boʻlajak boshlangʻich ta’lim oʻqituvchilarining zamonaviy kompetensiyalari – indoneziya va oʻzbekiston tajribalarini oʻrganish pedagogik muammo. // “Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman materiallari 2025 may. Chrchiq, – B. 217 – 220.
Respublika ilmiy-amaliy anjuman
1. Kuchkinov A.Y Xorijiy tajribalar asosida boʻlajak oʻqituvchilarni steam ta’limiga tayyorlashning konseptual yoʻnalishlari // “Ilg‘or xorijiy tajribalar asosida bo‘lajak o‘qituvchilarda kasbiy kompetensiyalarni rivojlantirishning pedagogik strategiyalari: muammolar va yechimlar” mavzusidagi respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi 2024-yil 20-fevral, B -94-96, 2024-yil. https://doi.or g/10.5281/zenodo.10676438
2. Kuchkinov A.Y. Eko-STEAM ta‟limida fanlararo yondashuv kompetensiyalarni rivojlantirish. // “Uzluksiz ta‟lim tizimining ustuvor vazifalari: muammolar, yechimlar va istiqbollar”. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya 2024-yil, 5-noyabr, TermizDU, – B. 232 – 236.
3. Kuchkinov A.Y. Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarda ekopedagogik kompetentligini rivojlantirishda eko-STEAM yondashuv yo’llari. // “Globallashuv sharoitida pedagogik media ta’limnirivojlantirish mexanizmlari: muammolari va yechimlari ilmiy-amaliy konferensiyasi, Respublika ilmiy-amaliy konferensiya 2025-yil, 14-15 fevral, – TermizDPI, – B. 540–543.
4. Kuchkinov A.Y. Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarini ekopedagogik steam-yondashuvli ta’limga tayyorlash. // “O‘quvchilarda tabiiy-ilmiy savodxonlikni rivojlantirish va raqamli dunyoni o‘rganishlarini tashkil etishning istiqbollari”. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya 2025-yil, 15-oktyabr, B 399 – 405.
5. Kuchkinov A.Y. STEAM taʼlim kompetensiyalarni rivojlantirishda fanlararo yondashuv. // “O‘quvchilarda tabiiy-ilmiy savodxonlikni rivojlantirish va raqamli dunyoni o‘rganishlarini tashkil etishning istiqbollari”. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya 2025-yil, 15-oktyabr, B 399 – 405.
Ustoz-shogird ishlari
1. Kuchkinov A.Y., Do‘stmurodova D.R. “BILGA XOQON” romanida birlik tushunchasining talqini. // Tadbirkorlik va Pedagogika, 5(2), 262–269. Retrieved from https://inlibrary.uz/index.php/entrepreneurship-pedagogy/article/view/81203
2. Kuchkinov A.Yu., Eshbo‘riyeva D.V. Maktabgacha va boshlangʻich ta’limda xalqaro tajriba hamda innovatsion yondashuvlar. // “Mug‘allim hǝm yzliksiz bilimlendirio‘” ilmiy metodik jurnali. – 2025. 3/1 - son. – B 383-387.
Darsliklar
1. Kuchkinov A.Yu. Boshlang‘ich ta’limda STEAM. Darslik. – T.: “ZEBO PRINT”, – 2024. 288 bet.
2. Kuchkinov A.Y. Boshlang‘ich ta’limda kasbiy madaniyat. Darslik. – T.: “ZEBO PRINT”, – 2025. 356 bet.
3. Mambetaliev Qayrat Anarbay o‘g‘li “ Ana tіlі-oqu sauattыlыg‘ы jәne onы oqыtu әdіstemesі” 2024 yil
O‘quv qo‘llanmalar
Artikova Nargiz Shuxratovna . “Mutaxassislikka kirish” 2024 yil 24- iyun, 218- buyruq
Xudayqulova Fazilat Bo‘rievna “Boshlag‘ich ta’limning xalqaro dasturlari ” 2024 yil 24- iyun, 218- buyruq
Madraximova Inobat Bahodirovna “ Bolalar adabiyoti” 2024 yil 24- iyun, 218- buyruq
Amadalieva Maxliyo Sherali qizi “ Nutq madaniyati va notiqlik san'ati” 2024 yil 24- iyun, 218- buyruq
Abdullaeva Uljalgas Tulegen kizi “Ona tili o'qitish metodikasi” 2024 yil 17- iyul, 314-buyruq
Monografiyalar
3.4. O‘quv-uslubiy komplekslar va markazlarning
faoliyati to‘g‘risida ma’lumot
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi huzurida “Smart laboratoriya” ilmiy-tadqiqot laboratoriyasi faoliyat yuritmoqda. Unda talabalar o‘qituvchilik kompetensiyalarini chuqur o‘rganish, ilmiy faoliyat asoslarini o‘zlashtirish va professor-o‘qituvchilar bilan hamkorlikda ilmiy ishlanmalar yaratishni o‘rganishmoqda. Mazkur laboratoriyada “Talabalar Akademiyasi” faoliyat yuritmoqda.
IV. YAKUNIY QISM
“Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” kafedrasi 2025 yilda ilmiy-tadqiqot faoliyati bo‘yicha samarali ishlarni amalga oshirdi. Jumladan, professor-o‘qituvchilar tomonidan 65 dan ortiq ilmiy maqolalar, 2 ta darslik va 5 ta o‘quv qo‘llanma nashr etildi. Shuningdek, kafedrada 1 ta pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertasiya ishi muvaffaqiyatli himoya qilindi va 1 ta pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertasiya ishi ximoyasi kutilmoqda.
Kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan 1 ta DGUolindi.
Kafedra huzuridagi “Kelajak o‘qituvchisi” ilmiy-tadqiqot laboratoriyasi vositasida umumiy o‘rta ta’lim maktablari boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining ilmiy faoliyati yo‘lga qo‘yildi.
|
| «TASDIQLAYMAN» Chirchiq davlat pedagogika universiteti rektori G.I. Muxamedov _________________ “_____”_______ 2025 yil |
ChIRChIQ DAVLAT PEDAGOGIKA UNIVERSITETI BOShLANG‘ICh TA’LIM FAKULTETI
BOShLANG‘ICh TA’LIM NAZARIYaSI VA AMALIYoTI KAFEDRASI
STRATEGIK RIVOJLANTIRISh BO‘YIChA
2025 YIL UChUN
ISh REJASI
№ | Amalga oshiriladigan ishlar mazmuni | Ijro mexanizmi | Bajarilish muddati | Ijrochi mas’ullar |
I. Tashkiliy-boshqaruv faoliyati | ||||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 27 fevraldagi PQ-4623-son “Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Qarori ijrosini ta’minlash | Fakultet faoliyatida tashkiliy ishlarni amalga oshirish va professor-o‘qituvchilarning faoliyatida PQ-4623-son qaror ijrosini ta’minlash | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Kafedralar faoliyatini takomillashtirilgan holda tashkiliy ishlarni amalga oshirish va uning boshqaruvi a’zolarini belgilash | “Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti” hamda “Boshlang‘ich ta’limda matematika va tabiiy fanlar” kafedralarining faoliyatini tashkil qilish | 2025 yil yanvar | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Boshqaruvda talabalar, ularning ota-onalari va kafedra hamkorligi bo‘lgan umumiy o‘rta ta’lim maktablarining ishtiroki mexanizmlarini belgilash hamda unda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019 yil 28 martdagi 258-son “Chirchiq davlat pedagogika universitetining faoliyatini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Qarorida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlash | Fakultet faoliyati va boshqaruvida manfaatdor tomonlarning ishtirokini kuchaytirish mexanizmlarini o‘rnatish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Bitiruvchilarning professional faoliyati monitoringini o‘rganish mexanizmini ishlab chiqish va uni universitet rasmiy veb-saytiga joylashtirish | Bitiruvchilarning professional faoliyati monitoringini o‘rganib borish | 2024-2025 o‘quv yili davomida | Fakultet professor o‘qituvchilari | |
II. Ta’lim dasturlari va ta’lim sifati | ||||
Zamonaviy ta’lim standartlariga muvofiq ta’lim dasturlarini yangilash va modernizatsiyalash. | Fakultetda mavjud ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha fanlar dasturlari va sillabuslarini zamonaviy ta’lim standartlariga muvofiq yangilash. | 2025yil avgust-sentabrgacha | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Davlat ta’lim standartlari va xalqaro ta’lim dasturlari uyg‘unligi asosida o‘quv qo‘llanmalar va sillabuslarni takomillashtirish | Bolalar adabiyoti | 2025yil avgust | D.I.Ibragimova | |
Maktab o‘qituvchilari uchun seminarlar, treninglar va kurslar tashkil etish, ularning pedagogik va metodik bilimlarini oshirish. | Kafedralarga biriktirilgan Chirchiq shahridagi 13- va 17- maktablarning boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun sistematik ravishda seminar-treninglar, ochiq darslar tashkil qilish, metodik yordam berib borish | Yil davomida | Kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
| Navoiy ruboiy va g‘azallarini minemonika metodi orqali oson yodlash darslarini tashkil qilish Zulfiya she’rlarini o‘qitishda zamonaviy metodlardan foydalanish orqali darsni tashkil qilish M.Yusuf ijodini o‘qitish orqali o‘quvchilarda vatanparvarlik tuyg‘usini shakllantirish Ota ona va farzand orasidagi muloqotni to‘g‘ri tashkil qilishga yo‘naltirilgan metod va usullar | 2025 yil fevral-may | N.Rahimova, G.Haydarova, D.Ibragimova, I.Madrahimova, S.Matkarimova, M.Axmadalieva, S.Sulaymonova, O.Mirzaraximov | |
Talabalarning faol ishtirokini rag‘batlantirish uchun interaktiv metodlar, muammoli o‘qitish va guruh ishlarini joriy qilishni tashkillashtirish | Talabalarning faol ishtirokini ta’minlash maqsadida guruhlarda ochiq mashg‘ulotlar o‘tkazish, bu mashg‘ulotlarda turli interaktiv metodlardan, qo‘shimcha adabiyot va metodik qo‘llanmalardan samarali foydalanish, faol ishtirok etgan talabalarni rag‘batlantirib borish | Yil davomida | Kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Ӯquv binolarini, laboratoriyalar va resurs markazlarini zamonaviy uskunalar bilan ta’minlash | “Kelajak o‘qituvchisi”, “Rivoj”, “Boshlang‘ich ta’lim diagnostikasi”, “STEM fanlari” kabi laboratoriyalarni tashkil etish | 2025 yil avgustgacha | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Zamonaviy ta’lim texnologiyalari integratsiyasi, individual ehtiyojlarga mos ta’lim, innovatsion o‘quv dasturlar ishlab chiqish, ijodiy va kritik | “Kelajak o‘qituvchisi” laboratoriyasini tashkil etish. | 2025 yil avgustgacha | Artikova Nargiz Shuxratovna, Xudayqulova Fazilat Bo‘rievvna Ibragimova Dildora Inomjonovna, Madraximova Inobat Bahadirovna | |
Kafedralardagi o‘quv fanlarining dasturlarini takomillashtirish | O‘quv fanlarining dasturlarini mehnat bozori, ta’lim ehtiyojlari va ilmiy tadqiqotlarning so‘nggi natijalari asosida takomillashtirish | 2024-2025 o‘quv yili davomida | Kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Kafedralarda ta’lim sifatini yaxshilash | Kafedralarda mavjud fanlar bo‘yicha dars sifatini muntazam o‘rganib va tahlil qilib borish ishlarini amalga oshirish | 2024-2025 o‘quv yili davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Kafedralar o‘quv fanlari bo‘yicha baholashning zamonaviy mexanizmlarini ishlab chiqish | O‘quv fanlari dasturlarining o‘ziga xos jihatlarini inobatga olgan holda talabalarni o‘qitish va ularning bilimini baholashni shaffof va adolatli usullarda amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Kafedraga biriktirilgan talabalarning o‘zini-o‘zi baholash jarayonida ishtirok etishini ta’minlash | Turli testlar, qo‘shimcha topshiriqlar va ijodiy ishlar vositasida talabalarning kafedralar faoliyatini baholab borish jarayonidagi ishtirokini amalga oshirish hamda “Talabalar akademiyasi” faoliyati samaradorligini ta’minlash | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va K.Usmanova | |
Kafedra faoliyatida xalqaro ilmiy ta’lim dasturlaridan foydalanishni takomillashtirish | PISA, PIRLS, TIMSS va STEAM xalqaro ta’lim dasturlari talablari asosida yangi avlod o‘quv-ilmiy adabiyotlarni yaratish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
III. Inson resurslari | ||||
Kafedra professor-o‘qituvchilari samaradorligini (KPI) baholash mexanizmi bo‘yicha ishlarni amlaga oshirish | Professor-o‘qituvchilarni ishga qabul qilish, ularning lavozim o‘suvini ta’minlash, qo‘llab-quvvatlash va ular faoliyati samaradorligini shaffof baholab borishni amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Professor-o‘qituvchilar ilmiy-pedagogik salohiyatini oshirib borish | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy, pedagogik va kasbiy malakasini an’anaviy hamda onlayn malaka oshirish kurslari vositasida yuksaltirib borish va ularni faollashtirish | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Professor-o‘qituvchilar o‘qitadigan fanlarga ularning mutaxassisligini muvofiqlashtirish | Professor-o‘qituvchilarning tayanch ma’lumotlariga (mutaxassisligi, ixtisosligiga) mos fanlar bo‘yicha dars berishini ta’minlash, yakka mualliflikda darslik yoki o‘quv qo‘llanmalari nashr etilishini amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
| Boshlang‘ich ta’limda kasbiy madaniyat (darslik), Boshlang‘ich ta’limda sinfdan tashqari ishlar (darslik), Ana tіlі (darslik), Boshlang‘ich ta’limda xalq og‘zaki ijodi (o‘quv qo‘llanma), Ona tili (o‘quv qo‘llanma), Vneklassnaya rabota nachalnыx klassax (o‘quv qo‘llanma), Ona tili o‘qish savodxonligi va uni o‘qitish metodikasi (o‘quv qo‘llanma), Boshlang‘ich ta’limda kasbiy madaniyat (o‘quv qo‘llanma) chop ettirish | 2025 yil may-dekabr | Kuchkinov A., Artikova N., Xudayqulova F., Mambetaliev Q., Axmadalieva M. Madraximova I., Doniyorova L., Ibodullaeva S., Abdullaeva U. | |
O‘quv faoliyatiga ilg‘or xorijiy oliy ta’lim muassasalari va ilmiy markazlari professor-o‘qituvchilarini jalb qilish | O‘quv faoliyatiga xorijlik professor-o‘qituvchilarni oflayn (yoki onlayn) shaklda jalb qilish | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Kafedraga biriktirilgan talabalarning haftalik malakaviy amaliyotini tashkil qilish | Talabalarning kasbiy bilim va ko‘nikmalarini takomillashtirish hamda ularni kasbiy faoliyatga tayyorlash | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Bo‘sh o‘rinlarga mos nomzodlarni topish va jalb qilish, bu jarayonda ish bilan bog‘liq e’lonlar, intervyular, testlar va baholash metodlaridan foydalanib nomzodlarning malaka va qobiliyatlarini baholash, ularning tashkilotga mos kelishini ta’minlashni yo‘lga qo‘yish | Kerakli kadrlarni ishga jalb etish, kafedraga mos kelishini tanlovlar asosida tashkil etishni ta’minlash | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari | |
Ӯqituvchilarning professional rivojlanishini ta’minlash uchun treninglar, seminarlar va kurslar tashkil etish. Yangi xodimlarni tajribali xodimlar bilan bog‘lash, ularning rivojlanishini qo‘llab-quvvatlash, ustoz-shogird an’analarni davom etirish | O‘quv yili davomida professor-o‘qituvchilar uchun ilmiy-metodik seminarlar tashkil qilish. Bunda har bir kafedra o‘qituvchisining faol ishtirokini ta’minlash. Yangi xodimlarni tajribali xodimlarga biriktirish ishlarini yulga qo‘yish. Ustoz-shogird an’analarni davom etirish | Yil davomida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
IV. Ilmiy-tadqiqot ishlari | ||||
Professor-o‘qituvchi (xodim)larda ilmiy tadqiqotlarning asosiy mavzusini aniqlash | Yangi kelgan mutaxassislarga ilmiy ish mavzularini tanlashda,ilmiy adabiyotlar, jurnallar, internet resuslaridan foydalanishlari uchun metodik maslahatlar berish. | Yil davomida tasdiqlangan reja asosida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilari uchun “SMART ta’lim” laboratoriyasining mazmuni zamonaviy texnologiyalarni ta’lim jarayoniga joriy qilish | “SMART ta’lim” laboratoriyasi tashkil etiladi | 2025 yil davomida | Artikova N., Xudayqulova F.,, Ibragimova D., Madraximova I. | |
Ilmiy-tadqiqot faoliyatda xalqaro hamkorlikni yo‘lga qo‘yish | Kafedra professor-o‘qituvchmilarining xalqaro miqyosda o‘tkaziladigan ilmiy-amaliy anjumanlarda o‘z tadqiqot mavzulari bo‘yicha ilmiy maqolalar bilan ishtirok etishini amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Ilmiy-tadqiqot faoliyatining monitoringini amalga oshirish | Kafedra professor-o‘qituvchilarining monografiya yaratishini hamda ularni nashr etishini monitoring qilib borish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
| “O‘zbek tilining izohli lug‘ati”da rus tili orqali kirgan so‘zlarning izohlanishi, “Kecha va kunduz” romanida undalma va uning talqiniy xususiyatlari nomli monografiyalarni chop etish | 2025 yil, aprel, may | Haydarova G., Ibodullaeva S. | |
Ilmiy faoliyat natijalarini tijoratlashtirish | Kafedra professor-o‘qituvchilarining o‘z ilmiy tadqiqotlar natijalari bo‘yicha patentlar olib borishini nazorat qilish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Xalqaro va respublika miqyosidagi ilmiy-amaliy anjumanlarda xorijiy mutaxassislar ishtirokini ta’minlash | Xorijlik tajribali pedagoglar va olimlarning kafedra xalqaro va respublika miqyosida o‘tkaziladigan ilmiy-amaliy anjumanlarida oflayn hamda onlayn shaklda ishtirok etishini amalga oshirib borish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Kafedralar ilmiy mavzulari bo‘yicha tadqiqot olib borish | Professor-o‘qituvchilarning boshlang‘ich ta’lim muammolari bo‘yicha Respublika va nufuzli xorijiy jurnallarda maqolalar e’lon qilishini tashkil qilish | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
Kafedra yosh o‘qituvchilarining falsafa doktori (PhD) hamda fan doktori (DSc) dissertatsiyalarini himoya qilishi | O‘qituvchilarning o‘z vaqtida dissertatsiya tadqiqotlarini himoya qilishini ta’minlash | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
| Adabiy-nazariy tushunchalar ustida ishlash orqali o‘quvchilarning kreativ komretensiyasini shakllantirish metodikasi (differensial adabiy ta’lim misolida), Zulfiya lirikasida janrlar rang-barangligi va ma’naviy-ma’rifiy ahamiyati, Yangi o‘zbek she’riyatida kuz obrazining poetik talqini ( Usmon Azim, Shavkat Rahmon, Xosiyat Rustamova, Rauf Parfi ijodi misolida), Hozirgi o‘zbek nasrida badiiy psixologizm: uslub va janr uyg‘unligi, Isajon Sultonning adabiy-tarixiy asarlarida mavzu va g‘oya | 2025 yil davomida | Matkarimova S., Axmadalieva M., Madraximova I., Suleymanova S., Ibragimova D. | |
Professor-o‘qituvchilarning Respublika va xalqaro miqyosdagi ilmiy-amaliy anjumanlarda ishtirok etishini yo‘lga qo‘yish | Kafedra professor-o‘qituvchilarining ilmiy faoliyat samaradorligiga erishish va ularni eng dolzarb ilmiy muammolar bo‘yicha maqolalar e’lon qilib borishini tashkil qilish | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
Talabalarni ilmiy faoliyatga keng jalb qilish | Yosh olimalar va talabalar konferensiyasini tashkil etish | 2025 yil may | Fakultet dekani, kafedra mudirlari, K.Usmanova | |
Web of Science va Scopus bazasiga kirgan jurnallarda maqolalar | Web of Science va Scopus bazasiga kirgan jurnallarda kamida 4 ta maqolalar chop etish | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari va professor-ӯqituvchilar | |
V. Talabalarni qo‘llab-quvvatlash | ||||
Talabalarga o‘qituvchilar yoki tajribali talabalar tomonidan individual yordam berish talabalarning bilimlarini oshirish va muammolarini hal qilishda amaliy yordam berish. | Talabalarga o‘qituvchilar tomonidan individual yordam berish, talabalarning bilimlarini oshirish ,ilmiy maqolalar,tezislar yozishlarida va ularni chop yettirishda amaliy yordam berish hamda har bir fanlar bӯyicha ilmiy tӯgaraklar fa’oliyatini yӯlga qӯyish.
| Yil davomida | Fakultet dekani, dekan muovini, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Talabalarning salohiyatini oshirish uchun kitoblar, yelektron manbalar, onlayn kurslar va vebinarlar seminarlar, treninglar va master-klasslar tashkil qilish, ularning ko‘nikmalarini rivojlantirishga yordam berish | Talabalarning salohiyatini oshirish uchun fakultet tyuterlari bilan birgalikda tasdiqlangan reja asosida:qiziqarli kechalar ,disputlar,buyuk olimlar,yozuvchi shoirlar,fan olimpiadalari o‘tkazish | Yil davomida | Fakultet dekani, dekan muovini, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Yordamga muhtoj va kam ta’minlangan talabalarning turar joy bilan ta’minlanishini nazorat qilish | Talabalarni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash va ularning kundalik muammolarini hal yetib borish | 2025 yil davomida | Fakultet professor o‘qituvchilari, tyutorlar | |
Talabalarning kitobxonlik madaniyatini yuksaltirish va ularning kasbiy savodxonlik ko‘nikmasini rivojlantirish | Talabalarda Chirchiq davlat pedagogika universiteti Axborot resurs markazidagi mavjud adabiyotlar to‘g‘risida ma’lumotlar berib borish va ularni adabiyotlarning yelektron nus’halardan foydalanishga yo‘naltirish | 2025 yil davomida | Fakultet professor o‘qituvchilari, tyutorlar | |
O‘quv va tarbiya faoliyatda muvaffaqiyatga yerishgan talabalarni rag‘batlantirib borish | Talabalarga faxriy yorliqlar, kitoblar kabi vositalarni muntazam taqdim qilib borish va ularni rag‘batlantirishning turli yo‘llaridan foydalanish | 2025 yil davomida | Fakultet professor o‘qituvchilari | |
Ijtimoiy himoyaga muhtoj va iqtidorli talabalarni qo‘llab-quvvatlash | Ijtimoiy himoyaga muhtoj talabalarning turar joy bilan ta’minlanishida kafedra ishtirokini ta’minlash va iqtidorpli talabalarning ilmiy ishlanmalarhamda maqolalarini nashr yetilishi ishlarini amalga oshirib bori | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, dekan muovini, kafedra mudirlari | |
Talabalarga maslahat berish faoliyatini ta’minlash | Yigit va qiz talabalarning muammolarini o‘rganib borish hamda uni bartaraf yetishda kafedra faoliyatini amalga oshirish | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Kafedra faoliyatida talabalarning ta’lim xizmatlaridan qoniqishini ta’minlash | Talabalar o‘rtasida so‘rovnomalar o‘tkazish vositasida ularning ta’lim xizmatlaridan qoniqishini monitoring qilib borish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Talabalarning nufuzli tanlovlarda ishtirokini ta’minlash | Navoiy nomidagi davlat stipendiyasi, Zulfiya davlat mukofoti va Prezident stipendiyasi tanllovlarida talabalarning faol ishtirok yetishini muntazam amalga oshirib borish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
VI. Moddiy-texnik ta’minot | ||||
Ӯquv binolari, laboratoriyalar, sport zallari va boshqa inshootlarni talabalar uchun tӯg‘ri taqsimlash | Yangi ӯquv yili uchun fakultet dekani rahbarligida binolarga mas’ul xodimlar bilan ӯquv binolari, laboratoriyalar va boshqa inshootlarni talabalar uchun tӯg‘ri taqsimlash | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Xona va jihozlar bilan ta’minlanish | Kafedralar o‘quv xonalari va kabinetlarining zamonaviy jihozlar hamda o‘quv vositalari bilan muntazam ta’minlab borilishini amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
Kafedralarda laboratoriya faoliyatini yo‘lga qo‘yish | “Kelajak o‘qituvchisi” laboratoriyasini muntazam zamonaviy jihozlar bilan ta’minlab borish va ularda o‘quv laboratoriya ishlarini amalga oshirish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari | |
VII. Hudud va respublikaning rivojlanishiga qo‘shayotgan hissasi | ||||
Moddiy-texnik ta’minotning yaxshilanishi ta’lim sifatiga ijobiy ta’sir ko‘rsatishi, yaxshi ta’lim olayotgan talabalar keyinchalik mahalliy va respublika iqtisodiyotiga foydali bo‘lgan malakali mutaxassislar bo‘lib yetishishida amaliy yordam kӯrsatish | Fakultet bitiruvchi talabalarningkeyinchalik mahalliy va respublika iqtisodiyotiga foydali bo‘lgan malakali mutaxassislar bo‘lib yetishida amaliy yordam kӯrsatish | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Raqamli texnologiyalarni joriy qilish va ularni ta’lim jarayonida foydalanishi, ular ta’limda yangi innovatsion loyihalarni ishlab chiqish va joriy qilish orqali texnologik rivojlanishga hissa qo‘shishini yӯlga qӯyish | Ta’limda yangi innovatsion texnologiyalarni joriy yetish, zamonaviy kadrlarni tayyorlashda raqamli texnologiyalarni qӯllashda, amaliy yordam kӯrsatish | Yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Ta’lim rivojini ta’minlashdagi faoliyatni amalga oshirish | Kafedralarning Chirchiq shahar 13-17-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktabi bilan hamkorligini yo‘lga qo‘yish hamda uning samaradorligini oshirib borish va o‘zaro tajriba almashishini tashkil yetish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Kafedralarning pedagogik ta’lim innovatsion klasterida ishtirokini amalga oshirish | Chirchiq shahar 17-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktabi va talabalarning malakaviy hamda pedagogik amaliyot o‘taydigan umumiy o‘rta ta’lim maktablari bilan “Xalqaro pedagog talaba nigohida” saboqlari” “Mahorat saboqlari” va “Ochiq darslar” o‘tkazib borish | 2025 yil davomida | Fakultet dekani, kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar | |
Fakultet professor-o‘qituvchilarining ilmiy faoliyati va kasbiy mahoratini respublika oliy ta’lim muassasalarida targ‘ibot qilish | Professor-o‘qituvchilarning oliy ta’lim muassasalari professor-o‘qituvchilari bilan hamkorligini yo‘lga qo‘yish | 2025 yil davomida | Kafedra mudirlari va professor o‘qituvchilar |
Kafedra mudiri: A.Yu.Kuchkinov