Brendni boshqarish
QR kod:
"Brendni boshqarish" fani ishlab chiqaruvchi va iste'molchi o'rtasida vujudga keladigan iqtisodiy munosabatlarni faollashtirish uslublarini, tovarlarni ishlab chiqarish hamda sotish muammolarini kompleks hamda tizimli echish uslublarini, bozorda vujudga keladigan o'zgarishlarga tezda moslashish, brendni boshqarish, brend siyosati, brending va rebrending masalalari, iste'molchilarga tabaqali yondashish, raqobatbardosh yangi tovarlarni vujudga keltirish va ularni ishlab chiqarishni tashkil etish hamda boshqarishni asosiy yo'nalishlari, shakllari va usullarining nazariy va amaliy tomonlarini o'rganishga yo'naltirilgan.
O'zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasida o'zimizda ishlab chiqarilgan va import qilinayotgan yuqori likvidli mahsulotlar markirovkasini joriy etish bo'yicha jadal ish olib borish talab etiladi." deb, ta'kidladilar.
Darhaqiqat, brendni boshqarish fani ham o'z navbatida mahsulotlar markirovkasini joriy etish ishlarini rivojlantirish bilan bevosita hamda chambarchas bog'liq hisoblanadi.