"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

Marketing tadqiqotlari

Marketing tadqiqotlari

  • Muallif: Sh. Ergashxo'jayeva
  • Yil: 2018
  • Tavsif: Marketing tadqiqotlari" fani bo'vicha TDIU "Marketing" keys-stadi, konkret ishlab chiqarish va xizmat ko'rsatish holatlarini tahlili hamda boshqa faol o'qitish uslublarini qo'llagan holda amaliy va seminar mashg'ulotlarini o'takzishga uslubiy ko'rsatmalar berilgan.
  • Kategoriya: O'quv qo'llanma
  • Bo‘lim: Biznes va iqtisodiyot
  • Nashriyot: LESSON PRESS
  • Til: O'zbek
  • Sahifalar soni: 210
  • Teglar: Marketing tadqiqot
  • Kalit so'zlar: Marketing tadqiqot xizmat korsatish

  1. Marketing tadqiqotlari. O'quv qo'llanma Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti huzuridagi "O'zbekiston iqtisodiyotini rivojlantirishning ilmiy asoslari va muammolari" ilmiy tadqiqot markazi Kengashida muhokama qilingan va chop etishga tavsiya qilingan. O'quv qo'llanma PZ-20170929159-raqamli "Markazlashmagan boshqaruv sharoitida mintaqaviy rivojlanishni tartibga solishning iqtisodiy mexanizmlarini takomillashtirish" mavzusidagi amaliy loyihaning "Fan va ta'lim integratsiyasi" doirasida ishlab chiqilgan.
    Ushbu o'quv qo'llanmada "Marketing tadqiqotlari" fani bo'vicha TDIU "Marketing" kafedrasi professor-o'qituvchilarining hamda "O'zbekiston iqtisodiyotini rivojlantirishning ilmiy asoslari va muammolari" ilmiy tadqiqot markazi xodimlari bilan integratsion va innovatsion hamkorlik asosida tayyorlangan keys-stadi, konkret ishlab chiqarish va xizmat ko'rsatish holatlarini tahlili hamda boshqa faol o'qitish uslublarini qo'llagan holda amaliy va seminar mashg'ulotlarini o'takzishga uslubiy ko'rsatmalar berilgan.