"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • Bo'lajak tarix fani o'qituvchisini metodik tayyorlash tizimi: muammolar, tajriba va tendentsiyalar
Bo'lajak tarix fani o'qituvchisini metodik tayyorlash tizimi: muammolar, tajriba va tendentsiyalar

Bo'lajak tarix fani o'qituvchisini metodik tayyorlash tizimi: muammolar, tajriba va tendentsiyalar

Mazkur monografiyada bo'lajak tarix fani o'qituvchisini metodik tayyorlash tizimi tarix, ijtimoiy tadqiqotlar: tajriba, muammolar va tendentsiyalar tarix o'qitish uning qonuniyatlari tarix ta'limi, rivojlanishi va tarbiyasi o'rtasida mavjud bo'lgan ob'ektiv aloqalar asosida rivojlanishi haqida so'z boradi. Tarix o'qitish metodikasi ta'lim faoliyatini tarixni o'qitishning maqsad va mazmuni, o'quv materialini o'zlashtirishni boshqarish usullari bilan bog'liq holda o'rgatadi. Bugungi globallashuv va axborot tahdidlari xuruj olgan muhitda tarix fani o'qituvchisi tarixiy tafakkurni shakllantirish orqali mustaqil fikrlashga yo'naltirish lozimligi, vatanparvarlik ruhida tarbiyani shu fan orqali singdirishning nazariy asoslari va ilmiy ahamiyatini tahlil qilish hamda tarixiy ongni yanada rivojlantirish asosida mustaqil fikrlashni oshirish bo'yicha olib borilgan tadqiqotlar tahlili asosida mualliflik ilmiy farazlari hamda tavsiyalar tizimi ishlab chiqilgan. Monografiyaning dolzarbligi asoslanilgan, ob'ektning o'rganilganlik darajasi tahlil qilingan, ilmiy va amaliy ahamiyati ko'rsatib o'tilgan. Monografiya pedagogik oliy ta'lim muassasalarida faoliyat olib borayotgan professor o'qituvchilar, umumta'lim maktab o'qituvchilari va talaba-yoshlar uchun mo'ljallangan.