
O'quvchilarning darsga bo'lgan munosabatini klaster asosida o'rganish
QR kod:
Yuklab olishlar (1)
Chirchiq davlat pedagogika instituti "Pedagogika va menejment" kafedrasi dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi Rahmatilla Musurmonov hamda "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" kafedrasi o'qituvchisi Maludaxon Musurmonovalarning ushbu o'quv metodik qo'llanmasi pedagogik ta'lim innovatsion klasteri yo'nalishida pedagogika va psixologiya ta'lim talabalari, professor-o'qituvchilari, umumiy o'rta ta'lim maktab rahbarlari, o'qituvchilar va amaliyotchi psixologlar, magistrlar, malaka oshirish kurslari tinglovchilari hamda ta'lim-tarbiya sohasi bilan shug'ullanuvchi ilmiy izlanuvchilar, ota-onalarga mo'ljallangan bo'lib, o'quvchilarning dars jarayoniga bo'lgan ijobiy munosabatlarini rag'batlantirish, salbiy xislatlar sabab va oqibatlarini profilaktika qilish, tashxislash, korreksiyalash hamda bolalar bilan hamkorlikda tizimli ishlashning pedagogik-psixologik shart-sharoitlari va mexanizmlari yoritib berilgan.