"Aql – insonni inson qiladigan eng katta boylikdir." — Forobiy

Umarova Ziyoda Ibraxim qizi

Umarova Ziyoda Ibraxim qizi

Kafedra o'qituvchisi

Umarova Ziyoda Ibraxim qizi - Lingvistika va ingliz tilini o'qitish metodikasi kafedrasining professor-o'qituvchisi. U 1996-yil 20-iyunda Toshkent viloyati Chirchiq shahrida tug'ilgan. 2019-yilda Toshkent davlat jahon tillari universitetining ingliz tili fakultetining Xorijiy til va adabiyoti yo'nalishi bo'yicha bakalavriatni muvaffaqiyatli tamomlagan. 2022-yil Toshkent davlat jahon tillari universiteti magistratura yo'nalishini muvaffaqiyatli tamomlagan.

267
Timeline Cards
2015–2019 Bakalavr

O‘zbekiston Davlat Jaxon tillari universiteti bakalavr talabasi

2019–2021 O‘qituvchi

Chirchiq shahar 8-umumiy o‘rta ta’lim maktabi ingliz tili fani o‘qituvchisi

2020–2022 Magistr

O‘zbekiston Davlat Jaxon tillari universiteti magistratura talabasi

2021–2024 O‘qituvchi

Chirchiq shahar 10-umumiy o‘rta ta’lim maktabi ingliz tili fani o‘qituvchisi

2024 O‘qituvchi

Chirchiq davlat pedagogika universiteti ingliz tili o‘qituvchisi

 

Ilmiy faoliyat

Umarova Ziyoda Ibraxim qizi – ingliz tilini o‘qitish metodikasi sohasida faoliyat yuritayotgan tajribali mutaxassis bo‘lib, uning ilmiy izlanishlari zamonaviy ta’lim yondashuvlariga asoslangan.

Ilmiy qiziqishlari quyidagilarni o‘z ichiga oladi:

  • Inglizcha anti-maqollar orqali til o‘rganish jarayoniga motivatsiyani kuchaytirishning innovatsion usullari.

  • Turli yoshdagi o‘quvchilarning psixologik va kognitiv xususiyatlarini hisobga olgan holda til o‘rgatish metodikasining takomillashuvi.

  • Til o‘rganishda ichki motivatsiyani shakllantirish va samarali strategiyalarni qo‘llash yo‘llari.

  • Raqamli texnologiyalar asosida onlayn ta’lim usullarini ingliz tili darslariga samarali integratsiya qilish.

  • Turli til o‘rgatish metodlarining samaradorligini solishtirma tahlil qilish orqali eng optimal yondashuvlarni aniqlash.

  • Hamkorlikda o‘qitish (kolaborativ ta’lim) asosida o‘quvchilarda til ko‘nikmalarini rivojlantirishning zamonaviy yo‘llari.

  • Grammatika ta’limining til o‘zlashtirishdagi o‘rni va uning kommunikativ yondashuvlar bilan uyg‘unligi.

  • Chet tillarini o‘rgatishda didaktik o‘yinlardan foydalanish orqali dars jarayonini faollashtirish va qiziqarli qilish.

  • Emotsional intellektning til o‘rganish jarayoniga ta’siri va o‘quvchilarning psixologik holatini hisobga olgan metodik yondashuvlar.

  • Storytelling – hikoya qilish texnologiyasi orqali til ko‘nikmalarini rivojlantirish va madaniy kontekstni singdirish.

    Nashr etilgan o‘quv-uslubiy qo‘llanmalar

  • Monografiya

    "The realization of innovative cluster on the basis of continuity principle in teaching foreign languages applying media resources in the system of «kindergarten-school-university»" (2024)

    - Chet tillarini o‘qitishda “bog‘liqlik tamoyiliga asoslangan innovatsion klasterni shakllantirish” hamda bolalar bog‘chasidan maktab va universitetgacha bo‘lgan uzluksiz ta’lim tizimida media resurslardan samarali foydalanish yo‘llarini tahlil qiladi.

  • O'quv qo'llanma

    “ Self-study skills” (2025)

    -  Maktabgacha ta’lim yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalarda mustaqil ta’lim olish ko‘nikmalarini shakllantirish va ularni pedagogik faoliyatga tayyorlashga qaratilgan.