Yung Leyli Rustam qizi — yosh olim, pedagog. U Toshkent viloyati Bo‘stonliq tumanida tug‘ilgan, hozirda Chirchiq davlat pedagogika universiteti “Pedagogika” kafedrasi o‘qituvchisi sifatida faoliyat yuritmoqda. Ushbu pedagog Chirchiq davlat pedagogika universitetining mustaqil tadqiqotchisi hisoblanadi va “Адаптивно-педагогические технологии подготовки будущих педагогов к инклюзивному образованию” mavzusida ilmiy tadqiqot olib bormoqda.
Yung Leyli Rustam qizi — 1999-yil 3-yanvarda Bo‘stonliq tumanida tug‘ilgan. Uning ilmiy-pedagogik faoliyati quyidagi bosqichlardan iborat:
- 2017–2021 yillar — Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetining “Maktabgacha ta’lim” yo‘nalishi talabasi.
- 2021–2023 yillar — Yakkasaroy tumanidagi 530-sonli davlat maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyachi.
- 2021–2023 yillar — Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetining “Testologiya va pedagogik o‘lchovlarni baholash” yo‘nalishi magistranti.
- 2023–2024 yillar — Chirchiq davlat pedagogika universiteti Pedagogika fakulteti “Umumiy pedagogika” kafedrasi o‘qituvchisi.
- 2024-yildan hozirgi vaqtgacha — Chirchiq davlat pedagogika universiteti Pedagogika fakulteti “Pedagogika” kafedrasi o‘qituvchisi.
Ilmiy tadqiqot ishlari:
Xorijiy ilmiy jurnalda maqolalar:
- Yung (Toxirova) L.R. Professional education as a factor of well-being of future teachers of russian language and literature // “Pedagogical Cluster” Journal of Pedagogical Developments Vol. 2, Issue 3 https://euroasianjournals.org/index.php/pc/article/view/278 30.03.24, 324-328 b.
- Yung (Toxirova) L.R. Features of using internet technology - testing students' knowledge in psychological and pedagogical literature // Western European Journal of Modern Experiments and Scientific Methods, Vol. 2 № 5 https://westerneuropeanstudies.com/index.php/1/article/view/797 , 12.05.24, 38-42 b.
- Yung L.R. Преимущество применения технологии Foresight в адаптивном обучении. // Экономика и социум. Электронное научно-практическое периодическое издание. №6 (133)-1 https://www.iupr.ru/_files/ugd/b06fdc_13683379275e49f18f0b9f1a60af3658.pdf , 15.06.25, 1602-1605 b.
Respublika (OAK) jurnallaridagi maqolalar :
- Yung (Toxirova) L.R. Адаптивная образовательная среда, как благоприятное пространство для обучения будущих педагогов // "PEDAGOG RESPUBLIKA ILMIY JURNALI" Vol. 7, Issue https://bestpublication.org/index.php/pedg/article/view/10236/10232 , 15.02.24, 579-584 b.
- Yung (Toxirova) L.R. Адаптивная образовательная среда как ресурс гуманизации образования в вузах. // O‘zbekistonda fanlararo innovatsiyalar va ilmiy tadqiqotlar jurnali, 32 – son, 20.09.2024. 76-79 b.
- Yung L.R. Роль иммерсивной технологии в развитии steam- образования студентов. // Qo‘qon davlat pedagogika instituti ilmiy xabarlari 2025-yil aprel 4-son. 1581-1592 b.
- Yung L.R. Теория и практика применения методов адаптивного обучения в вузах Узбекистана. // МУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎ Нөкис Илимий-методикалық журнал 2/4 – сан 2025 май. 241-245 b.
Xalqaro konferensiyalardagi ilmiy tezislar:
- Yung (Toxirova) L.R Когнитивные технологии как эффективная педагогическая технология // Inson farovonligini o’rganishda fanlararo yondashuv mavzusidagi Xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya, ChDPU 09.10.23, 78-81 b.
- Yung (Toxirova) L.R «Психологическое здоровье будущего педагога в образовательном пространстве педагогического вуза» - "Zamonaviy ta’lim-tarbiya jarayonining psixologik-pedagogik masalalari" mavzusidagi II Xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya 7.12.23, 43-48 b.
- Yung (Toxirova) L.R., Abdusamatov O.R., Yusubboyeva M.F. Педагогическая диагностика и её роль в процессе обучения./ “Kompyuter ilmlari va muhandislik texnologiyalari” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-texnik anjuman materiallari toʻplami. 2024 – yil 18-19 – oktabr, 307-310 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Imanqulova N.B., Qarshieva M.O. Pоль педагогических инноваций в повышении мотивации к обучению старшеклассников./ “Kompyuter ilmlari va muhandislik texnologiyalari” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-texnik anjuman materiallari toʻplami. 2024 – yil 18-19 – oktabr, 310-313 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Azimjonova Z.A., Ismoilova D.U. Формирование исследовательских навыков у школьников в условиях проектного обучения. “Kompyuter ilmlari va muhandislik texnologiyalari” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-texnik anjuman materiallari toʻplami. 2024 – yil 18-19 – oktabr, 313-316 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Eshmuratova A.B. Основные принципы педагогики и их реализация в учебном процессе. / “Kompyuter ilmlari va muhandislik texnologiyalari” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-texnik anjuman materiallari toʻplami. 2024 – yil 18-19 – oktabr, 316-319 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Erkinova A.E., Axmatova S.S. Анализ эффективности подходов к активному обучению в школьном образовании Узбекистана. / “Kompyuter ilmlari va muhandislik texnologiyalari” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-texnik anjuman materiallari toʻplami. 2024 – yil 18-19 – oktabr, 319-322 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Kuanishbekova A.B. Исследование факторов, влияющих на мотивацию обучения студентов. / Kognitiv yondashuv asosida boʻlajak oʻqituvchilarning metodik mahoratini rivojlantirish strategiyalari: muammolar, yechimlar Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman. 2024- yil 30-31oktabr, 608-610 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Tagaybayeva A.K. Сравнительный анализ традиционного и инклюзивного образования в изучении естественных наук. / Kognitiv yondashuv asosida boʻlajak oʻqituvchilarning metodik mahoratini rivojlantirish strategiyalari: muammolar, yechimlar Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman. 2024- yil 30-31oktabr, 611-613 b.
- Yung (Toxirova) L.R, Normatova M.R. Развитие эмоционального интеллекта у школьников в процессе изучения естественных наук. / Kognitiv yondashuv asosida boʻlajak oʻqituvchilarning metodik mahoratini rivojlantirish strategiyalari: muammolar, yechimlar Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman. 2024- yil 30-31oktabr, 613-616 b.
- Yung (Toxirova) L.R., Kadirova S.N., Muratjanova F.M. Нейробиология обучения – как понимание работы мозга может улучшить методы преподования и воспринятия информации. / “Globallashuv sharoitida pedagogika sohasidagi tadqiqotlar: muammo va yechimlar” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari. 2024-yil 13-14-noyabr, 138-140 b.
- Yung (Toxirova) L.R., Xikmatova M.X., Shokirdjonova A.Sh. Психологические аспекты формирования экологического сознания у учеников средне -образовательных школ. / “Globallashuv sharoitida pedagogika sohasidagi tadqiqotlar: muammo va yechimlar” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari. 2024-yil 13-14-noyabr, 140-143 b.
- Yung (Toxirova) L.R., Qodirova R. X., Yuldasheva R.R. Инновационные методы преподавания русского языка и литературы в вузах. / "Global prospects for multidisciplinary research and education" Science Uzbekistan international congress on modern sciences-IV. April 08-10, 2025. 635-643 b.
Respublika konferensiyalardagi ilmiy tezislar:
- Yung (Toxirova) L.R. Применение технологий глобального образования (global education technologies) в изучении естественных наук // «QASHQADARYO VILOYATI PEDAGOGLARNI YANGI METODIKALARGA O‘RGATISH MILLIY MARKAZI» respublika ilmiy-amaliy anjuman, 30.04.24, 1832-1838 b.
Pedagogik faoliyat:
Yung Leyli Rustam qizining pedagogik faoliyati ta’lim jarayonini tashkil etishdagi kreativ yondashuvi va talabalarining individual imkoniyatlari hamda ehtiyojlarini inobatga olgan holda adaptiv ta’lim muhitini yaratishi bilan ajralib turadi. U zamonaviy pedagogik texnologiyalar, innovatsion o‘qitish metodlarini samarali qo‘llaydi, shuningdek, o‘quv materialini o‘zlashtirish va mustahkamlash maqsadida interaktiv ta’lim platformalaridan faol foydalanadi. Ushbu yondashuv natijasida mashg‘ulotlar amaliy yo‘naltirilgan mazmun kasb etadi, talabalarida barqaror ta’limiy motivatsiyani shakllantiradi, tanqidiy fikrlash va kasbiy kompetensiyalar rivojiga hissa qo‘shadi.
O‘qitadigan fanlari: Umumiy pedagogika, Kreativ pedagogika, Pedagogik kompetentlik.
Nashr etilgan ilmiy adabiyotlari:
И.Д.Кадиров, Л.Р. Юнг (Тохирова), О.А. Абдуллаев, Введение в специальность. Учебник – Toshkent: “Sarbon LLS”, 2024 г.
Abdullayev O.A., Yung (Toxirova) L.R., Kaldibekov A.B. Mutaxassislikka kirish. Darslik – Toshkent: “Zebo print”, 2025 y.