Yusupova Shirinoy – zamonaviy ingliz tili o‘qituvchisi, bakalavr darajasi O‘zbekiston davlat jahon tillari universitetida o‘zlashtirilgan. Magistratura bosqichi esa AQSHning Webster universitetida tamomlangan.TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) va TESL (Teaching English as a Second Language) xalqaro sertifikatlarga ega. Ingliz tili bo‘yicha C1 (Advanced) darajadagi xalqaro til sertifikati mavjud.Ta’lim jarayonida kommunikativ yondashuv, zamonaviy metodikalar va raqamli texnologiyalar asosida darslar olib boriladi. Mashg‘ulotlar multi-level asosda tashkil etilib, o‘quvchilarning til ko‘nikmalari individual yondashuv orqali shakllantiriladi. O‘quvchilar asosan B2 darajaga va undan yuqoriga erishishadi.
8
Ilmiy maqolalar quyidagi xalqaro ilmiy platforma va indekslangan jurnallarda chop etilgan:
🔹 ResearchGate — tilshunoslik va TESOL metodikasi bo‘yicha ilmiy maqolalar joylashtirilgan, ilmiy hamjamiyat bilan fikr almashinuvi yo‘lga qo‘yilgan.
🔹 Google Scholar — akademik maqolalar indekslangan, ayniqsa B2-C1 darajadagi o‘quvchilarda speaking ko‘nikmalarini shakllantirishga oid tadqiqotlar e’lon qilingan.
🔹 ORCID (Open Researcher and Contributor ID) — mualliflik profili orqali barcha ilmiy ishlar tizimlashtirilgan, ilmiy faoliyat global bazada raqamli identifikatsiyadan o‘tgan.
🔹 OAK (Open Access Korea) Journals — xalqaro ochiq foydalanishdagi jurnallarda speaking metodikasi, og‘zaki baholash mezonlari, muloqotga asoslangan topshiriqlarning samaradorligi haqidagi maqolalar chop etilgan.
E’lon qilingan ba’zi maqola mavzulari: • “Integrating Authentic Speaking Tasks in B2 Classrooms” • “Technology-Enhanced Speaking Activities: A Study of Motivation and Fluency” • “Using Multi-level Speaking Tasks in TESOL Practice” • “Assessing Spoken Interaction: Challenges and Strategies in CEFR Classrooms”
Maqolalarda nazariy tahlil, dars modullari asosida tajriba tahlillari, o‘quvchilar natijalari va pedagogik tavsiyalar keltirilgan. Tadqiqotlar xalqaro mezonlarga asoslanadi va o‘qitish sifatini oshirishga qaratilgan ilmiy-amaliy xulosalarni o‘z ichiga oladi.
Ta’lim jarayonida o‘quvchilarning faqat til bilimlarini emas, balki ularning ma’naviy-axloqiy qarashlari, madaniy saviyasi, estetik didi va ijtimoiy mas’uliyatini shakllantirishga alohida e’tibor qaratiladi. Ma’naviy-ma’rifiy ishlar muntazam ravishda darsdan tashqari mashg‘ulotlar, suhbatlar, seminarlar, ma’naviyat soatlari, tadbirlar va loyihalar orqali olib boriladi.