"Ilm – insonni yuksaklikka olib boradigan yoʻldir." — Alisher Navoiy

Universitet kutubxonasi

  • Bosh sahifa
  • Kutubxona
  • KOGNITIV KOMPETENTLIK TUSHUNCHASI VA UNING MATEMATIKA O‘QITUVCHILARI FAOLIYATIDAGI O‘RNI
KOGNITIV KOMPETENTLIK TUSHUNCHASI VA UNING MATEMATIKA O‘QITUVCHILARI FAOLIYATIDAGI O‘RNI

KOGNITIV KOMPETENTLIK TUSHUNCHASI VA UNING MATEMATIKA O‘QITUVCHILARI FAOLIYATIDAGI O‘RNI

Yuklab olishlar

Kognitiv kompetentlik zamonaviy pedagogika va psixologiyaning markaziy tushunchalaridan biri bo‘lib, u nafaqat bilim va ko‘nikmalarni, balki ulardan murakkab, dinamik sharoitlarda samarali, moslashuvchan va tanqidiy fikrlash asosida foydalanish qobiliyatini anglatadi. Matematika ta’limida, ayniqsa, kognitiv kompetentlik tushunchasi ahamiyati beqiyos, chunki matematika nafaqat mazmun, balki fikrlash jarayonlarini shakllantirish vositasi hisoblanadi. Matematika o‘qituvchilarining o‘zi kognitiv kompetentlik ning yuqori namoyondasi bo‘lishi va o‘quvchilarda uni rivojlantirish vositasi sifatida ishlashi shart.