Tarbiya biz uchun yo hayot – yo mamot, yo najot – yo halokat, yo saodat – yo falokat masalasidir.

M.S.Janbayeva

Kafedra o‘qituvchisi

🌟 M.S. Janbayeva – Qisqacha ma’lumot

📖 Mutaxassisligi: Boshlang‘ich ta’lim uchun zamonaviy metodlarni rivojlantirish

💡 Ilmiy yo‘nalishi: Bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy mobilligini oshirish

🌍 Xalqaro faoliyati: Xorijiy o‘qituvchilar bilan hamkorlik, ilmiy ishlarini global platformalarda taqdim etadi

🛠️ Loyihalari: O‘qituvchilarni tayyorlash uchun amaliy vositalar va seminarlar yaratadi

📌 Qiziqishi: Sinflarda zamonaviy texnologiyalarni integratsiya qilish va interaktiv o‘quv jarayonlarini yaratishga ishtiyoqli

49

Janbayeva Marjan Smatillayevna

M.S. Janbayeva – Chirchiq davlat pedagogika universiteti Pedagogika fakulteti, Umumiy pedagogika kafedrasi o‘qituvchisi. 1982-yil 3-sentabrda Toshkent viloyati, Yuqori Chirchiq tumanida tug‘ilgan.

2000–2002-yillarda 1-Toshkent pedagogika bilim yurtida Boshlang‘ich ta’lim ixtisosligi bo‘yicha tahsil olgan. 2017–2020-yillarda Chirchiq davlat pedagogika institutida Boshlang‘ich ta’lim va sport tarbiyaviy ish yo‘nalishida bakalavr darajasini tamomlagan. 2020–2022-yillarda esa shu institutning Pedagogika va psixologiya mutaxassisligi bo‘yicha magistraturasini bitirgan.

Hozirda M.S. Janbayeva Chirchiq davlat pedagogika universitetida mustaqil izlanuvchi sifatida faoliyat olib bormoqda va “Bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy mobilligini shakllantirish metodikasi” mavzusida ilmiy tadqiqotlar olib bormoqda.

U pedagogika va ta’lim jarayonlarini rivojlantirishga katta hissa qo‘shadi, bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy salohiyatini oshirish va pedagogik ko‘nikmalarini mustahkamlashga yo‘naltirilgan amaliy va ilmiy loyihalarda faol ishtirok etadi. M.S. Janbayeva ilmiy maqolalari va tadqiqotlarini Scopus, ORCID, ResearchGate va Google Scholar kabi xalqaro platformalarda joylashtirgan.

🔬 Ilmiy faoliyati

📚 M.S. Janbayeva pedagogika sohasida faoliyat yuritadi va bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy mobilligini rivojlantirish yo‘nalishida ilmiy tadqiqotlar olib boradi.
📝 Asosiy tadqiqotlar va maqolalar:
📄 Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida o‘yin texnologiyalaridan foydalanishning ahamiyati (Dec 2023)
📄 Innovatsion jamiyat sharoitida zamonaviy o‘qituvchilarga bo‘lgan ehtiyojlar (Aug 2023)
📄 Development of the National Etiquette Culture of Future Teachers Based on A Synergistic Approach (Jun 2023)
📄 ORGANIZATION AND MANAGEMENT OF THE EDUCATION PROCESS AT THE SCHOOL BASED ON THE CLUSTER APPROACH (May 2023)
📄 TECHNOLOGIES FOR DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL SKILLS OF FUTURE TEACHERS IN THE PEDAGOGICAL EDUCATION SYSTEM (May 2023)
📄 Formation Of A Cluster System In The Sphere Of Education In Uzbekistan: Problems And Prospects (Oct 2022)
📄 Актуальные вопросы повышения качества и эффективности образования (Aug 2021)
📄 BOSHLANGʻICH SINFLARDA SINFDAN TASHQARI ISHLARNI TASHKIL ETISHNING ZAMONAVIY TAMOYILLARI (Aug 2021)
📄 Modern principles of organization of extracurricular activities in primary schools (Aug 2021)
🌐 Xalqaro platformalar:
Maqolalari va tadqiqotlari bilan Scopus, ORCID, ResearchGate va Google Scholar platformalarida tanilgan va ular orqali xalqaro hamkorlikni rivojlantiradi.
🏆 Loyihalar va amaliy ishlar:
U pedagogik loyihalar, o‘quv qo‘llanmalar va seminarlar yaratishda faol ishtirok etadi, bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy ko‘nikmalarini oshirishga qaratilgan amaliy ishlarni olib boradi.

📚 Pedagogik faoliyat

M.S. Janbayeva o‘quv jarayonini zamonaviy pedagogik texnologiyalar asosida tashkil etish, bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy va metodik kompetensiyasini rivojlantirishga katta e’tibor qaratadi.

🎓 Boshlang‘ich ta’lim metodikasi fanidan ma’ruzalar va seminar mashg‘ulotlarini olib boradi.
💡 Bo‘lajak o‘qituvchilarda kasbiy kompetensiyalarni rivojlantirishga yo‘naltirilgan treninglar va amaliy mashg‘ulotlarni tashkil qiladi.
💻 Elektron ta’lim resurslari va interfaol metodlar asosida dars jarayonini samarali tashkil etadi.
🤝 Amaliyotchi talabalarga ilmiy-metodik ko‘mak ko‘rsatadi, mentorlik va maslahatlar beradi.

🌟 Pedagogik faoliyati ta’lim sifatini oshirish va zamonaviy metodlarni amaliyotga tatbiq etishga yo‘naltirilgan.