Tursunova Sarvinoz Telman qizi
O‘qituvchi
O'qituvchi
Kreativlik tanqidiy fikrlashning uzviy davomi hisoblanadi. Men dars jarayonida bolalarni turli topshiriqlar orqali yangi g‘oya yaratishga, oddiy narsalarga noodatiy yondashishga undashni juda yoqtiraman. Talabalarimga ham doim aytaman: kelajakdagi boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi bolalarga tayyor javoblarni berib qo‘yishi emas, balki ularga ijodiy o‘ylash, mustaqil izlanish va yangi yechim topish imkonini yaratishi lozim.
"Bolalarga tayyor javoblar berish o'rniga, ularni o'ylashga undash - eng katta san'at."
Shaxsiy ma'lumot
F.I.SH: [Tursunova Sarvinoz Telman qizi]
Tug'ilgan sana: [29.01.1998]
Manzil: [Buxoro viloyati, G'ijduvon tumani]
Hayot yo'limning muhim bosqichlari
Ta'lim
Magistratura
Navoiy davlat pedagogika instituti
2021-2023-yy
Bakalavr
Navoiy davlat pedagogika instituti
2017-2021-yy
O'quvchi
Navoiy texnika-iqtisodiyot kolleji
2013-2016-yy
Ish tajribasi
O'qituvchi
Chirchiq davlat pedagogika universiteti, “Boshlang’ich ta’lim metodikasi” kafedrasi
2024-yil 25-sentabrdan hozirgacha
O'qituvchi
"YUKSALISH PREMIER GROUP" Mas'uliyati Cheklangan Jamiyati
2022-yil 1-sentabr - 2023-yil 1-avgust
Turk tili B2 darajali milliy sertifikat
Turk tili bo'yicha milliy sertifikat egasi
2025-yil 20-iyun
📖 MonografiyaSo‘z ma‘nosi ustida ishlash jarayonida o‘quvchilarning kreativ qobiliyatlarini takomillashtirish (boshlang‘ich sinf ona tili va o‘qish savodxonligi darslari asosida)T.: «SARBON LLS» nashriyoti, 2024. – 100 b. |
💡Monografiya mavzusi haqida qisqacha ma'lumot
Ushbu monografiyada boshlang‘ich sinf ona tili va o‘qish savodxonligi darslarida so‘z ma’nosi ustida ishlash orqali o‘quvchilarning kreativ qobiliyatlarini rivojlantirishning ilmiy-metodik asoslari tahlil qilingan. Tadqiqotda bolalarga tayyor javoblar berishdan ko‘ra, ularning ijodiy fikrlashiga va muammolarga mustaqil yechim topishiga sharoit yaratish muhimligi yoritilgan. Monografiya, ayniqsa, o‘qituvchilar uchun amaliy tavsiyalar va interfaol mashg‘ulot usullarini o‘z ichiga olgan.
Darslik (hammualliflikda)
«Педагогика начального образования»
OTFIV ning 2025-yil 14-apreldagi 136-sonli buyrug'iga asosan nashrga berilgan
Ushbu darslik oliy ta'lim muassasalarining "Boshlang'ich ta'lim" yo'nalishi bo'yicha tahsil olayotgan talabalari uchun mo'ljallangan bo‘lib, boshlang'ich sinf pedagogikasi bo‘yicha fundamental bilim va ko‘nikmalarni shakllantirishga qaratilgan.
Maqola va tezislar
Yil davomida xorijiy va respublika jurnallarida chop etilgan maqolalar hamda ilmiy-amaliy anjumanlarda taqdim etilgan tezislar ro'yxati.
🌍Xorijiy jurnallarda
1. Tursunova, S., & Muhammadova, N. (2024).
Primary education and social issues in society: how the future of children needed education.
Web of teachers: inderscience research Volume 2, Issue 12, December - 2024, pp. 321-324.
2. Tursunova S.(2024).
Methods of explaining word meanings in primary classes.
Web of Teachers: Inderscience Research Volume 2, Issue 12, December - 2024, pp. 616-621.
3. Tursunova S.(2025).
The effectiveness of native language and literacy education in primary schools.
American journal of education and learning Volume-3, Issue-5, 2025 Published: ,30-05-2025, pp.685-689.
🇺🇿Respublika jurnallarida
1. Sarvinoz, T.
Boshlang’ich ta’lim o’quvchilarining maktabdantashqari ta’lim samaradorligini oshirish.
O'zbekistonda fanlararo innovatsiyalar va ilmiy tadqiqotlar jurnali, № 3(33), 2024, 174-177.
2. Tursunova S.
Boshlang‘ich sinflarda so‘z ma’nosini tushuntirishning innovatsion usullari.
Ilm-fan axborotnomasi jurnali Volume 7, issue 2, May 2025, 1343-1345.
3. Tursunova S. (2025).
Boshlang’ich ta’limda raqamli texnologiyalar va sun’iy intellectning o’quvchilarning rivojlanishiga ta’siri: imkoniyatlari va xavfi.
“Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў” ilmiy-metodik jurnali. Nukus. № 3/2, 2025, 276-279 b.
🤝Xalqaro va respublika ilmiy-amaliy anjumanlaridagi maqola va tezislar
1. Sarvinoz, T. (2024).
Boshlang'ich sinflarda tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish.
“The system of continuous professional development of educators based on their needs: best practices and prospects of development” materials of the international scientific-practical conference, november 7-8, 2024, pp. 171-173.
2. T.Sarvinoz.
Boshlang‘ich ta’limning nazariy, didaktik va metodologik yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba(o‘zbekiston va finlyandiya tajribasi asosida)
“Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari 23-24-may 2025, 241-243.
3. Зарифов Саидсами, Турсунова Сарвиноз Телман қизи.
Таъмини бехатарии фазои иттилоотӣ дар раванди таълиму тарбияи ҷавонон, таъмини бехатарии фазои иттилоотӣ дар раванди таълиму тарбияи ҷавонон.
“Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari 23-24-may 2025, 148-154.
4. Tursunova Sarvinoz, Ibragimova Gulzar
“Maktab ta’limida sun’iy intellekt texnologiyalaridan samarali foydalanish”
Sun’iy intellekt va oʻqitishning zamonaviy an’analari mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy anjuman. 18-aprel 2025, 696-699.
5. Qodirova Ozoda Hamro qizi, Sharipova Lobar Shuhrat qizi, Saidmahmudova Lobar Safarboy qizi, Tursunova Sarvinoz Telman qizi
“Boshlangʻich taʼlim tizimini rivojlantirishda innovatsion yondashuvlar”
“Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari 23-24-may 2025, 74-77.
6. Boltoyeva Mohiniso Ziyoqizi, G‘ulomjonova Mohinur Ulug‘bek qizi, Rustamova Munisa Ilhomovna, Tursunova Sarvinoz Telman qizi
” Masofaviy ta’lim sharoitida “tarbiya” fanini oʻqitishning innovatsion yondashuvlari va samaradorligi“.
“Ta’lim tizimi va boshlang‘ich ta’lim bosqichining nazariy, didaktik va metodologik innovatsion yondashuvlari: milliy va xalqaro tajriba” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumani materiallari 23-24-may 2025, 58-6.
7. Tursunova S., Muhammadova N.
“Boshlang’ich sinf o’quvchilarining kasb-hunarlar haqida dastlabki tasavvurlarini shakllantirish”
Raqamli transformatsiya sharoitida ta‘lim oluvchilarni kasbga yo’naltirish: muammolar, yechimlar mavzusida respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi, 2024-yil 10-dekabr, 401-403.
8. Tursunova S. T.
“Ta’lim sharoitida alohida yordamga muhtoj bolalarning ta’lim-tarbiyasiga doir muammolar va yechimlar”
maktabgacha ta’lim taraqqiyoti, muammo yechim va istiqbol” Respublika ilmiy-amaliy anjuman materiallari. Andijon. 9-10 aprel 2025-yil, 605-606.
9. Tursunova S, G’ulomjonova M.
Boshlangʻich sinfda tabiiy fanlar darsliklarini o‘qitishning zamonaviy usullari.
“Boshlangʻich ta’lim tabiiy fanlarining zamonaviy tendensiyalari: muammolari, yechimlari, o‘qitishning innovatsion yondoshuvlari” mavzusidagi respublika ilmiy anjumani 14-may 2025, 155-159.
10. Tursunova S, Keldiyorova Z.
Boshlangʻich taʼlimda innovatsion texnologiyalar.
“Boshlangʻich ta’lim tabiiy fanlarining zamonaviy tendensiyalari: muammolari, yechimlari, o‘qitishning innovatsion yondoshuvlari” mavzusidagi respublika ilmiy anjumani 14-may 2025, 233-235.
11. Tursunova S, Jurayeva M.
Tarbiya jarayoni va tarbiya mazmunini modellashtirish
“Boshlangʻich ta’lim tabiiy fanlarining zamonaviy tendensiyalari: muammolari, yechimlari, o‘qitishning innovatsion yondoshuvlari” mavzusidagi respublika ilmiy anjumani 14-may 2025, 102-108